נציב שירות המדינה הרב דניאל הרשקוביץ נמצא בבידוד

נציב שירות המדינה הרצה השבוע בפני קורס הצוערים של משרד החוץ, אחד מהצוערים נדבק בקורונה ואילץ את הרב הרשקוביץ ועוד נוספים להיכנס לבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/20 09:07 כ באדר התשפ

נציב שירות המדינה הרב דניאל הרשקוביץ נמצא בבידוד
הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, צילום: פלאש 90

נגיף הקורונה מגיע גם לדרגים בכירים. היום (ב') דווח כי נציב שירות המדינה הרב פרופסור דניאל הרשקוביץ נכנס לבידוד עקב היחשפות לאדם הנושא את הנגיף. הרב השקוביץ הרצה בשבוע שעבר בפני קורס הצוערים של משרד החוץ, ואחד מהצוערים נדבק בנגיף, בעקבות כך כל הנוכחים בסביבתו כולל הנציב נאלצים להיכנס לבידוד בביתם.

ביממה האחרונה נוספו בישראל 48 חולים בקורונה, ובסה"כ מדובר ב-250 חולים בנגיף הקורונה ברחבי ישראל. ארבעה מתוכם מוגדרים במצב קשה, בין כלל הנדבקים נמצאת מנהלת מחלקה מבית החולים איכילוב וסגנית מנהל המעבדה לבדיקת נגיפים של משרד הבריאות.

בימים האחרונים נשמעת ביקורת רבה נוכח קצב הבדיקה האיטי לזיהוי נגיף הקורונה. ביום רביעי הקרוב קצב הבדיקות אמור להתגבר עם הגעתה לישראל של ערכת בדיקה מתקדמת לזיהוי הנגיף. הערכה מסוגלת להגדיל את כמות הבדיקות לפי שלושה, עד 4000 נבדקים ביום.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן