האם "זהו זה" תחזור למסך?

במלחמת המפרץ, לפני 30 שנה, הפכה תוכנית "זהו זה" את חווית ההצטופפות במרחב המוגן לנעימה יותר, ב"תאגיד" מקווים להחזירה עכשיו, כאשר עשרות אלפים בבידוד עקב התפשטות הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/20 08:49 יז באדר התשפ

האם "זהו זה" תחזור למסך?
חברי "זהו זה", צילום: הטלוויזיה החינוכית הישראלית -cc-by-sa

התוכנית "זהו זה" בדרך לקאמבק. כך פורסם ב"ידיעות אחרונות". לפי הדיווח, תאגיד השידור כאן החל במגעים לקראת הפקת עונה חדשה של התוכנית המיתולוגית. בין השאר נעשתה פנייה לכוכבי התוכנית, שלמה בראבא, מוני מושונוב, אבי קושניר, דב גליקמן וגידי גוב- חלקם כבר הסכימו.

נזכיר, כי התוכנית שודרה בזמן מלחמת המפרץ הראשונה, בין השנים 1990 -1991 , כאשר עם ישראל היה במרחבים המוגנים וההמונים היו מרותקים למסך ולתוכנית, אשר צברה פופולריות רבה. תקופה זו מזכירה מאוד את תקופתנו, עם התפשטות נגיף הקורונה, עת רבים נמצאים בבידוד ואוירת אי הודאות שוררת בארץ.

התוכנית עלתה לראשונה למסך בשנת 1978, במסגרת שידורי הטלויזיה החינוכית, והפכה להצלחה מסחררת, כאשר היא מייצרת דמויות קאלט ומטבעות לשון. בהמשך עברה גם לערוץ 2 וירדה מהמסך לגמרי בשנת 1998.

במהלך שנת 2015 נראה היה שהתכנית קרובה לחזור, כשגילקמן, מושנוב, קושניר ובראבא,הופיעו יחד במחווה לבתה של הסוכנת זהר יעוקבסון, טל ז"ל, דבר שהצית את רצונם להתאחד. החמישיה כולל גוב אף נפגשה יחד כי לתכנן את הקאמבק, אך בסופו של דבר זה לא יצא אל הפועל. הפעם, מאמינים רבים, זה יקרה.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן