המועצה הדתית בתל אביב מציעה את אולם האירועים שלה לחופות ללא תשלום

הקורונה הביאה זוגות רבים לביטול חתונתם, ולאולמות לבטל אירועים ובכך נוצר נזק כלכלי לכל הצדדים. במועצה הדתית בתל אביב ערים לתופעה והם מציעים את אולם האירועים שלה לעריכת חופות מצומצמות - ללא תשלום

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/20 18:21 טז באדר התשפ

המועצה הדתית בתל אביב מציעה את אולם האירועים שלה לחופות ללא תשלום
צילום: shutterstock

נגיף הקורונה מתפשט ואתו ההנחיות המאלצות אירועים להיות מצומצמים עד מאה איש. אחד המשמעויות הקשות של החלטה זו היא ביטול חתונות. זוגות רבים נאלצים לבטל את חגיגות חתונתם, הן בשל העובדה כי אורחים לא יגיעו והן בגלל שחלק מאולמי האירועים מבטלים את האירועים בעצמם. מעבר לנזק הכלכלי שנגרם לשני הצדדים, התוצאה היא שזוגות עדיין מעוניינים להינשא בכל מקרה, גם ללא הקהל הגדול.

מי שהיו ערים למקרה הם במועצה הדתית בתל אביב, והם יצאו בהודעה למען כל הזוגות המעוניינים להינשא בימים אלה. " אנו מציעים לזוגות לקיים אירוע החתונה במועד שקבעו, עם קהל מצומצם, באולם החתונות בבית המועצה הדתית – ללא תשלום" הודיעו במועצה.

יו"ר המועצה הדתית, אלדד מזרחי, מסר, כי יוזמה זו של המועצה הדתית מיועדת לאותם זוגות המעדיפים להינשא בתאריך שקבעו, על פני דחיית חתונתם למועד לא ידוע. "נשמח להעמיד לרשותם חופה, רב ואת אולם האירועים בהתאם לצורך וללא תשלום כמובן".