עיריית תל אביב נגד עמותת אפרת: "רק הנשים יחליטו מה לעשות"

עמותת אפרת רכשה מודעת פרסום על השלט האלקטרוני המתחלף על בניין עיריית תל אביב. בתגובה העירייה פרסמה מודעה משלה על השלט: "רק הנשים יחליטו מה לעשות עם הגוף שלהן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/20 15:49 טו באדר התשפ

עיריית תל אביב נגד עמותת אפרת: "רק הנשים יחליטו מה לעשות"
רון חולדאי, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

עמותת "אפרת" המתנגדת להפלות, רכשה מודעת פרסום על השלט האלקטרוני המתחלף על בניין עיריית תל אביב. על פי חוק עיריית לא יכולה להוריד את השלט, אך בחרה להביע מחאה בדרך אחרת והכינה מודעה משלה בשלט המופיע מיד לאחר השלט של "אפרת" הנושא את המילים: "רק הנשים יחליטו מה לעשות עם הגוף שלהן".

ראש העיר, רון חולדאי, צייץ בטוויטר: "בימים האחרונים עלה שלט של עמותת אפרת על בניין העירייה הקורא למנוע הפלות. את השלט אנחנו לא יכולים להסיר, אבל למי שתהה, הנה עמדתי העקרונית בנושא: רק הנשים יחליטו מה לעשות עם הגוף שלהן".

לפני כשלושה שבועות חולדאי התערב בנושא השילוט בתל אביב, אז נגד שלט חוצות בו נראים אבו מאזן ואיסמעיל הנייה כנועים, ולצדם הכיתוב "שלום עושים רק עם אויבים מובסים".  אז כתב נגד השלט בחשבון הפייסבוק שלו:"הוריתי להסיר שלט חוצות בעיר בו נראים מחמוד עבאס ואיסמעיל הנייה על ברכיהם, כאשר עיניהם מכוסות וידיהם מונפות לאות כניעה, ומעליהם מרחפים מסוקים וסביבם הרס וחורבן"