האם יעלון ותל"ם ישתפו פעולה עם הרשימה המשותפת?

יעלון: "אנחנו בעד ממשלת אחדות, כשנתניהו שני ברוטציה, אם הוא לא מוכן, שינסה להקים ממשלה" לדבריו, הוא עדיין עומד מאחורי ההתנגדות לרשימה המשותפת, אך אם הם רוצים להמליץ על גנץ- שימליצו. במקביל, הנדל: "אחדות- צורך קיומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/20 18:45 יב באדר התשפ

האם יעלון ותל"ם ישתפו פעולה עם הרשימה המשותפת?
משה יעלון , צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

בימים האחרונים, התרבו הקריאות בימין לאנשי תל"ם, האוזר והנדל, שלא לתמוך בממשלה צרה בתמיכת הרשימה המשותפת. בראיון לחדשות 12 אומר ח"כ משה (בוגי) יעלון, יו"ר המפלגה, כי מפלגתו שואפת לאחדות, אך רק כאשר נתניהו ישמש בה שני ברוטציה. ""נעשה את כל המאמצים להקים ממשלה", טען.

בנוגע להתנגדות אנשי מפלגתו לשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת, השיב יעלון, כי כל החלטה שתתקבל ע"י הקוקפיט תבוצע, "בלי קשר לאנשים מסויימים". ביחס לאמירותיו לפני הבחירות שלא יהיה שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת, אמר יעלון כי עדיין עומד מאחוריהן, ו"אם טיבי רוצה לתוך בממשלת מיעוט של כחול לבן- אני לא יודע". לדבריו, האלימות וההסתה ברשתות כבר קיימים, ויש צורך להקים ממשלה בכל מחיר, ולא להגיע לבחירות נוספות.  

על רקע זה, עשרות בני נוער מכל רחבי הארץ הפגינו הערב (א') מול בתיהם של ח"כ גבי אשכנזי וח"כ יועז הנדל ממפלגת כחול לבן.

בני הנוער קראו לחברי הכנסת לא להקים ממשלה עם תומכי טרור מהרשימה המשותפת.

''כמפקדים שהובילו לוחמים אל הקרב, עיני העם וחיילי צה"ל נשואות אליכם", אמרו בני הנוער שהפגינו. ''עליכם מוטלת אחריות הרת גורל, העם רוצה אחדות, העם צמא לפיוס, ממשלת מיעוט היא ממשלת אסון, קחו אחריות, גלו מנהיגות, פעלו לממשלת אחדות רחבה עוד היום".

ח"כ הנדל שיצא אל בני נוער מול ביתו, אמר להם: ''אם תלחצו מספיק חזק, אתם תביאו לאחדות''. לדבריו, "אחדות- צורך קיומי"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן