אטינגר לבנט: "פעל להסרת השלט המהלל את רוצח בעלי"

אלמנתו של הרב אטינגר, תמר, קוראת לשר הביטחון לפעול להסרת שלט המהלל את רוצח בעלה, בפיגוע שאירע בשנה שעברה בצומת אריאל. "המאבק בטרור חייב להיות באגרוף ברזל במחבל ובסביבתו". הבקשה שוגרה בעבר לצבא ולפרקליטות אך נענתה בשלילה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 21:20 כג בשבט התשפ

אטינגר לבנט: "פעל להסרת השלט המהלל את רוצח בעלי"
השלט המהלל את הרוצח, צילום: ללא

פרסום ראשון: אלמנתו של הרב אחיעד אטינגר, תמר אטינגר, מבקשת משר הביטחון נפתלי בנט לפעול להסרת שלט המההל את רוצח בעלה ונתלה בכפר ממנו הגיע המחבל. נזכיר, כי לפני מעל לשנה, בפיגוע קשה שאירע בצומת אריאל, הגיח מחבל לעבר הרב אטיגנר ורצח אותו ואת החייל גל קיידן. לאחר מכן, חוסל המחבל על ידי כוח צה"ל.

עם זאת, לאחר החיסול נתלה שלט בכפר בורקין המהלל את הרוצח ברחוב הראשי וזאת מתוך הזדהות עם מעשה הרצח. פניותיה של אטינגר לצבא ולפרקליטות נענו בדחייה בטענה כי בשקתה איננה בתיעדוף, וכעת היא משגרת את הבקשה הייר לשולחנו של הביטחון.

"טרור לא מתחיל ברצח, טרור מתחיל בהסתה ברחוב" טוענת אטינגר במכתבה, "האדרת שם המחבל גורמת לאלפי בני נוער העוברים יום יום במקום להיזכר במחבל ובמעשהו ולהבין שהדרך להגיע לגבורה וכבוד זה לרצוח יהודים. במקום שהדבר יוקע לדיראון עולם, במרכז מדינת ישראל מתרחשת הסתה יומיומית בשל העלמת עין מוצהרת של רשויות החוק.

"אני קוראת לך כעת בהביאך רוח חדשה למשרד הביטחון, להורות לכוחות הביטחון אשר מודעים לשלט ואשר מודים שמדובר בשלט הסתה לתעדף את הסרת השלט באופן מיידי. המאבק בטרור חייב להיות באגרוף ברזל במחבל ובסביבתו" מסיימת אטינגר את מכתבה. 

מארגון בצלמו' שמלווה את משפחת אטינגר נמסר: "המאבק בהסתה הינו מאבק חשוב נגד הטרור. כל האדרת מחבל הינה הזמנה לפיגוע הבא. אנחנו דורשים מהשר להתערב עוד היום ולהורות לצה"ל להסיר את שלט ההסתה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן