הרב מאיר מאזוז תוקף את שופטי בית המשפט העליון: "בהמות"

אחד הרבנים הבכירים בעולם החרדי והפוליטי: "יש לנו תורה שאין כמותה בעולם אבל יש לנו כמה בהמות שהם יושבים שם בבית המשפט הגבוה, העליון"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 17/02/20 21:29 כב בשבט התשפ

הרב מאיר מאזוז תוקף את שופטי בית המשפט העליון: "בהמות"
הרב מאזוז עם נתניהו וח"כ קרעי, צילום: יח"צ

הרב מאיר מאזוז תקף בחריפות את שופטי בית המשפט העליון במוצאי השבת האחרונה, ובין היתר, כינה אותם "בהמות" ו"יתושים", כך פורסם הערב (ב) בחדשות 12. בהמשך אף פירט הרב את ראשי התיבות של המילה בהמה, לפי פרשנותו: "מה זה בהמה? ב-ית, המ-שפט, ה-עליון. הם בהמות!".

הרב מאזוז טען ששופטי העליון לא מכבדים את העם בישראל. "הם לא יודעים לא תורה, לא חכמה, לא דרך ארץ, לא יחסי כבוד כלפי העם ולא יחסי כבוד כלפי מסורת שהחזיקה מעמד 4,000 שנה. הם לא יודעים כלום".

 

בהמשך הסרטון המשיך הרב לתקוף את השופטים: "אתם תלחמו בתורה? חבר יתושים, חבר כלבים, חבר בהמות, נלחמים בתורה שלהם - מי עושה כדבר הזה? אף אחד לא יעשה ככה".

"הגיע זמן שייקחו אותם לבית המשוגעים ויגידו להם שהמקום שלהם לא כאן, תלכו לבית המשוגעים ושם תתפלפלו", המשיך הרב את המתקפה החריגה. "התורה שלנו תעמוד על אפכם ועל חמתכם, אחרי שתלכו לגהיני-גהינם, התורה שלנו תעמוד. בעזרת השם נראה את זה".

נציין כי בחודש דצמבר הגיע ראש הממשלה נתניהו לביתו של הרב מאזוז, על מנת לנסות לשכנע אותו לתמוך בו בפריימריז מול גדעון סער, ואף לתמוך בליכוד בבחירות הקרובות.

מראש הממשלה נמסר בתגובה: "מאמין ומכבד את בתי המשפט והדברים שאמר הרב מאזוז אינם קשורים אליו בשום אופן".‎