בגלל צילומים לסדרה חדשה: רחובות רבים בתל אביב יסגרו לתנועה

הפקת הסדרה החדשה - Hit And Run, תלתה שלטים ברחבי לת תל אביב וכרם התימנים, בהם היא מודיעה על חסימות צירים רחבות לרגל צילומי הסדרה. עיריית תל אביב: "אי הנוחות זמנית, אבל התוצאה תהיה שיר הלל לעיר"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 14/02/20 08:04 יט בשבט התשפ

בגלל צילומים לסדרה חדשה: רחובות רבים בתל אביב יסגרו לתנועה
ארכיון, צילום: פלאש 90

חסימות צירים רחבות בתל אביב, בגלל צילומים לסדרת מתח חדשה: תושבי תל אביב הופתעו אתמול (ה') לגלות כי מספר רחובות באזורם ייחסמו בשבוע הבא, זאת לרגל צילומים לסדרה החדשה - Hit And Run. בשבוע שעבר צולמה הסדרה בשוק הפשפשים המקומי אך לא נדרשו חסימות משמעותיות עבורה. מי שמופיע בסדרה  החדשה הוא יוצר וכוכב פאודה, ליאור רז

יש לציין, כי ההפקה נקטה צעדים מבעוד מועד בכדי להתריע על החסימות הצפויות, כאשר תלתה שלטים ברחובות מרכז העיר וכרם התימנים, אלא שנראה כי חרף המאמצים, החשש להגיע באיחור לעבודה או להיתקע בפקקים הכבדים גם כך עושה את שלהם ותושבים רבים זועמים על החסימות העתידיות. 

מעיריית תל אביב נמסר: "בעיר תל אביב-יפו מצטלמות מדי שנה מעל 300 הפקות, ובחלק לא מבוטל מהן יש סגירות זמניות של רחובות לטובת הצילומים - והכל על פי נוהל ברור. בהפקות אלו, מה שעומד בראש מעייננו הוא רווחת התושבים, וכך גם הפעם. לצורך הצילומים ייחסמו באופן זמני כ-10 רחובות על פני כמה ימים. העירייה דרשה מחברת ההפקה טיפול אישי ופרטני בתושבי הרחובות, כולל הודעות אישיות, פתרונות בזמן אמת, קלנועיות שתסענה את התושבים למקום חפצם ועוד. חשוב לציין שאי-הנוחות אמנם זמנית, אבל התוצאה תהיה שיר הלל לתל אביב-יפו, אשר ישודר בצפיית שיא בעשרות מדינות בעולם ויחשוף את עירנו האהובה לעשרות מיליוני צופים נלהבים".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן