בשל סרטון "ביבי והשופרות": אראל סג"ל הושעה מתאגיד השידור "כאן"

לאחר הסרטון בו נראה ראש הממשלה מזמר שיר לכבוד שבת יחד עם עיתונאי הימין, אראל סג"ל קיבל הודעה על השעייתו מתאגיד השידור, זאת לאחר שעבר לכאורה על כלל האתיקה של גוף התקשורת

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/20 19:35 יח בשבט התשפ

בשל סרטון "ביבי והשופרות": אראל סג"ל הושעה מתאגיד השידור "כאן"
אראל סגל. הושעה , צילום: צילום מסך מיוטיוב

עיתונאי ומגיש החדשות אראל סג"ל, הושעה מעבודתו בתאגיד השידור "כאן", וזאת בשל הסרטון "ביבי והשופרות". השעייתו של סג"ל לא תפוג עד לאחר סיום בירור הסרטון מצג גוף החדשות. נזכיר, כי מוקדם יותר דיווחנו ש ינון מגל, שמעון ריקלין ואראל סג"ל, אירחו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לזמר עמם שיר לכבוד שבת, אירוח שעלה בטוויטר של ינון מגל.

צפו בסרטון: 

מחטיבת החדשות בתאגיד נמסר: "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג״ל הושעה עד לבירור העניין".

במפלגת ימינה הגיבו בזעם לדברים: "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה - מושעה מיידית מעבודתו.
בושה."

עוד קודם להודעת ההשעיה, סג"ל התייחס לבקשה להשעותו וצייץ בטוויטר: "שרנו שיר לשבת, והם קופצים בהתניות פבלוביות. צאו ולמדו על עיתונאי השמאל שבקמפיין מתמשך למען השמאל. ותגידו אתם לא הצד שאמור לשמור על חופש הביטוי? אין גבול לצביעות, ועוד הם מדברים על תעמולנים"