הרב דרוקמן: "אנחנו זקוקים לנציגות גדולה של רשימת ימינה. עם ישראל זקוק לכך"

ח"כ שקד התארחה הערב בביתו של זקן ראשי הציונות הדתית והודתה לרב על תמיכתו במפלגה: "הבחירות הללו יכריעו את גורלה של מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/20 18:34 טז בשבט התשפ

הרב דרוקמן: "אנחנו זקוקים לנציגות גדולה של רשימת ימינה.  עם ישראל זקוק לכך"
הרב דרוקמן עם איילת שקד, צילום: יח"צ

הרב חיים דרוקמן נפגש הערב (ג') בביתו עם ח"כ איילת שקד, שירלי פינטו, מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך ופעילים נוספים, בירך אותם בברכת הצלחה לרשימת ימינה ואמר: "אנחנו זקוקים לנציגות גדולה של רשימת ימינה. שנראה כמה שיותר טב. עם ישראל זקוק לכך, הן מבחינה לאומית ובאותה מידה מבחינת זהותה היהודית של מדינת ישראל. זה ממש חיוני. לכן זו מצווה מיוחדת לתמוך להגדלת רשימת ימינה עד כמה שרק אפשר ויותר ממה שאפשר".

https://youtu.be/Trt-t28Kd5I

ח"כ איילת שקד הודתה לרב דרוקמן על ברכתו וקריאתו להצביע ימינה: "בשעה שכל המפלגות מנסות לנגוס בציונות הדתית, אני קוראת לכל הציונות הדתית והימין האידיאולוגי להצביע טב בקלפי. הבחירות הללו יכריעו את גורלה של מדינת ישראל. חשוב שימינה תהיה גדולה וחזקה כדי לעמוד על המשמר ולהמשיך את המהפכות שהתחלנו". 

מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך אמר: "הרב דרוקמן הוא מגדלור רוחני. הציונות הדתית זכתה בו ומדינת ישראל התברכה בו. אנו שמחים שהרב הולך איתנו יד ביד אל מול כל האתגרים והמורכבויות וביחד בכל המשימות".