פיגוע ירי בעיר העתיקה, שוטר נפצע והמחבל חוסל

פיגוע שני בתוך יממה, אחרי הפיגוע הדריסה הלילה בו נפגעו 14 לוחמי גולני, כעת נודע על פיגוע ירי נוסף בעיר העתיקה בה נורה שוטר ומצבו מוגדר קל. נתניהו על המחבל בפיגוע הדריסה: "זאת רק שאלה של זמן עד שנשים ידינו על המפגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/20 12:03 יא בשבט התשפ

פיגוע ירי בעיר העתיקה, שוטר נפצע והמחבל חוסל
זירת האירוע, צילום: משטרת ישראל

פיגוע שני ביממה: לפני דקות אחדות נודע על פיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים. שוטר בן 20 נפצע, ככל הנראה, באורח קל בשער האריות, סמוך להר הבית. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים לו במקום טיפול רפואי. הר הבית נסגר לכניסת מוסלמים. המחבל המפגע נורה ע"י כוחות המשטרה וחוסל. מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, נמצא בזירה ומקיים הערכת מצב עם פיקוד המחוז.

זהו הפיגוע השני ב-24 שעות האחרונות, הלילה מחבל ביצע פיגוע הדריסה וגרם לפציעתם של 12 חיילים מחטיבת גולני הפתיע אותם מאחור בזמן שצעדו לכיוון מתחם התחנה - כך מתחקיר ראשוני בשטח. החיילים, שהתגייסו  בנובמבר האחרון, לקחו חלק בטקס השבעה בכותל המערבי וברכם חזרה ברחוב דוד רמז שבירושלים הופתעו על ידי המפגע. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לפיגוע: "בשם כל אזרחי ישראל, אני שולח איחולי החלמה לחיילינו הפצועים. זאת רק שאלה של זמן - ולא הרבה זמן - עד שנשים ידינו על המפגע. הטרור לא יכניע אותנו, אנחנו ננצח".