נתניהו יטוס מארה"ב לרוסיה להחזיר את נעמה יששכר

במקום לשוב לארץ נתניהו יטוס אחרי הסיכום על תכנית המאה ישר לרוסיה. נתניהו ייפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. לפי ההערכות, נתניהו ישוב לארץ עם נעמה יששכר, לאחר שזו תקבל חנינה מהנשיא פוטין

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/20 14:18 ב בשבט התשפ

נתניהו יטוס מארה"ב לרוסיה להחזיר את נעמה יששכר
צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו יטוס למוסקבה כבר ביום רביעי כדי להיפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. לשכת ראש הממשלה מנהלת מגעים עם הקרמלין לתיאום הביקור. לפי ההערכות, נתניהו ישוב לארץ עם נעמה יששכר, לאחר שזו תקבל חנינה מהנשיא פוטין. הביקור יערך יום אחד בלבד, כך פורסם בוואינט.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "מסתמן שראש הממשלה נתניהו יטוס ביום רביעי מוושינגטון למוסקבה כדי לעדכן את הנשיא פוטין בהתפתחויות המדיניות ובתכנית המאה". אמנם לא נאמר דבר במפוורש לגבי השבתה של נעמה יששכר. כזכור מוקדם יותר היום חתם מושל מוסקבה על הענקת חנינה ליששכר.

יששכר (26), שהיתה בדרכה חזרה מהודו דרך רוסיה, נעצרה רגע לפני שעלתה על טיסת הקונקשן ממוסקבה לישראל, נתפסה עם כמות לא גדולה של סמים קלים, 9.5 גרם חשיש, בתרמיל שלה - שהועבר על ידי צוות הקרקע מהמטוס שלקח אותה מהודו אל המטוס שאמור היה להחזירה לישראל – על ידי כלב גישוש. מאז היא שהתה במעצר, רוב הזמן בכלא סמוך למוסקבה שבו התנאים קשים מאוד, כאמור, נגזר עליה עונש כבד במיוחד, הנחשב לא מידתי.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן