טרגדיה: כוכב ה- NBA לשעבר קובי בראיינט נהרג בהתרסקות מסוק יחד עם אחת מבנותיו

טרגדיה בעולם הכדורסל: כוכב ה- NBA לשעבר, קובי בראיינט, נהרג בהתרסקות מסוקו. אחת מבנותיו של בראיינט נהרגה גם היא. הלם בעולם הכדורסל

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 26/01/20 21:38 כט בטבת התשפ

טרגדיה: כוכב ה- NBA לשעבר קובי בראיינט נהרג בהתרסקות מסוק יחד עם אחת מבנותיו
בראיינט. ייזכר כאגדה, צילום: shutterstock

טרגדיה בעולם הכדורסל: כוכב ה - NBA לשעבר קובי בראיינט, הלך לעולמו לאחר שנהרג בהתרסות מסוק. הבשורה על מותו מכה את כל עולם הכדורסל בהלם. בנוסף, דיווחים סותרים על זהות ההרוגים הנוספים, כאשר אחת מבנותיו של הכדורסלן זוהתה בוודאות כהרוגה נוספת. 

מי שהתייחס לטרגדיה הוא שחקן הרכש החדש של מכבי תל אביב, אמארה סטודמאייר שהתראיין לערוץ הספורט במחצית משחק הדרבי מול הפועל תל אביב ואמר: "אני בשוק, לא רוצה להאמין לזה." מי שעוד הגיב לאסון הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר: "הצטערתי לשמוע על הטרגדיה בארה״ב, יום עצוב לכל אוהבי הספורט בעולם. קובי בריאנט, מגדולי הכדורסלנים בהיסטוריה, נהרג היום בהתרסקות מסוק בקלבסאס שבקליפורניה. הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, ומיליוני חובבי כדורסל בעולם. לא יישכח. מי יתן שינוח על משכבו בשלום."

בראיינט שיחק בעמדת הגארד בקבוצת לוס אנג'לס לייקרס, סיים כמלך הסלים של הקבוצה בכל הזמנים והיה לאחד השחקנים המצליחים בתולדות הליגה. הגארד הנהדר הוביל את הקבוצה יחד עם כוכב נוסף, שאקיל אוניל, לשלוש אליפויות רצופות בין השנים 2000 ל- 2002. ושתיים נוספות ב- 2009 ו- 2010.