נעמה יששכר תגיש בקשה לחנינה. בסביבתה אופטימיים

אמה של יששכר, יפה, המריאה לרוסיה מתוך ציפייה שבימים הקרובים תחול התקדמות משמעותית בשחרורה של ביתה. בקרמלין הבהירו כי יששכר חייבת לחתום על בקשת חנינה, מה שצפוי לקרות בהקדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/20 08:29 כט בטבת התשפ

נעמה יששכר תגיש בקשה לחנינה. בסביבתה אופטימיים
יפה יששכר, אמה של נעמה, עם נתניהו ופוטין, צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

נעמה יששכר תשוחרר? הצעירה הישראלית, שנדונה לשבע וחצי שנות מאסר ברוסיה בעוון החזקת סמים, צפויה לחתום בקרוב על בקשת חנינה מהנשיא פוטין, דבר הצפוי, על פניו, לקדם עוד את הסיכויים לשחרורה בקרוב.

כזכור, בסוף השבוע האחרון, עם ביקורו של הנשיא פוטין בישראל, הוא נפגש עם אמה של נעמה, יפה, והבטיח לה כי ישחרר את ביתה: "הוא אמר לי; אני מחזיר לך את הילדה", סיפרה יפה יששכר. בהמשך נפגשו נתניהו ופוטין, שאמר לאחר הפגישה: "ידועה לי העמדה של ראש הממשלה. את כל זה ניקח בחשבון בזמן קבלת ההחלטה. אמא של נעמה מאוד נרגשת ותומכת בבת שלה, אמרתי לה ואגיד שוב – הכל יהיה בסדר".

יפה יששכר המריאה הבוקר לרוסיה, וצפויה להיפגש עם ביתה ועם עורכי דינה. דוברו של פוטין אמר בסוף השבוע לעיתונאים כי יששכר חייבת לחתום על בקשה לחנינה מהנשיא, וייתכן כי הדבר כי יקרה כבר היום או בימים הקרובים. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן