נשיא סרביה מבצע מחווה לישראל לרגל פורום השואה הבין לאומי

אלכסנדר ווצ'יץ' הורה על תליית טלאי ענק על גבי בבניין הנשיאותי שבבלגרד, זאת כהצדעה לפורום השואה הבין לאומי המתחיל מחר בירושלים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 21/01/20 11:51 כד בטבת התשפ

נשיא סרביה מבצע מחווה לישראל לרגל פורום השואה הבין לאומי
נשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ', צילום: shutterstock

נשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ', הורה על תלית טלאי צהוב  בבניין הארמון הנשיאותי בבלגרד, כהצדעה לפורום השואה הבין לאומי. הטלאי הצהוב אמור להיתלות בהמשך היום בבניין הנשיאותי בעיר בה הקהילה היהודית סבלה קשות מזרועותיה הארוכות של גרמניה הנאצית.

בתוך כך, בירושלים נערכים נמרצות לקליטת מנהיגי העולם המגיעים לפורום השואה הבין לאומי. עשרות מנהיגי העולם יחלו להגיע ארצה מחר ברכבת אווירית מנמל התעופה בן גוריון ויעשו דרכם לעיר הבירה. אלפי שוטרים ולוחמי מג"ב נפרשו בשטח בכדי לאבטח את המאורע הכבד, שיש שמגדירים אותו בהיבט האבטחתי אף גדול יותר מביקור של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ.

המנהיגים יגיעו לבירה ויקחו חלק בטקסים השונים. במהלך הפורום, צפוי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו ולדון עמו בשחרור נעמה יששכר, כמו גם באתגרים הביטחוניים השונים העומדים לפתחה של ישראל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן