התפתחות: סמוטריץ' קרא לפרץ להיפגש ונענה בחיוב

יום לאחר פגישתו עם בנט, שר התחבורה קרא לרב פרץ להיפגש, קריאה אליה נענה בחיוב שר החינוך. במקביל, אמש תקפו בבית היהודי את סמוטריץ': "מדבר גבוהה גבוהה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/20 14:52 יב בטבת התשפ

התפתחות: סמוטריץ' קרא לפרץ להיפגש ונענה בחיוב
סמוטריץ' והרב רפי, צילום: פלאש 90

התקדמות ביחסים בין שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' לשר החינוך רפי פרץ. לאחר נתק ששר בין השניים, סמוטריץ' ביקש מפרץ להיפגש בארבע עיניים, ובקשתו נענתה דקות ספורות לאחר מכן. התפתחות זו מגיעה על רקע פגישתו של סמוטריץ' עם בנט אמש, פגישה אותה תקפו בבית היהודי.

כזכור, מוקדם יותר ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא לאיחוד מלא במפלגות הסרוגות, ואף זימן לפגישה את סמוטריץ' ופרץ. נתניהו הסביר להם כי אסור להם לאבד קולות לגוש הימין בכלל ולציונות הדתית בפרט, ובמידה ואכן הדבר יקרה הוא לא יסלח.

כעת, יום לאחר הפגישה עם בנט, שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', צייץ בטוויטר: ‏"פניתי לרב רפי פרץ והצעתי לו להיפגש עוד היום בארבע עיניים ולנסות לגשר על הפערים בינינו. להערכתי על רקע היחסים הטובים בינינו פגישה כזו יכולה לקדם מאוד אחדות רחבה ככל הניתן". פנייתו של סמוטריץ' לא נפלה על אוזניים ערלות. דקות ספורות לאחר מכן פרץ השיב לו  "‏בצלאל ידידי. תודה על הדברים. יש לנו אחריות גדולה, בוא ניפגש ונסגור הסכם בינינו"