חיבור ראשון בשמאל: יאיר גולן שובץ במקום השלישי ברשימת המחנה הדמוקרטי

בלי להזכיר את סתיו שפיר, הודיעו יו"ר מרצ וח"כ יאיר גולן על הסכם ריצה משותף וקראו לעמיר פרץ לחבור אליהם: "בוא איתנו לחיבור כדי לאחד את השמאל בבחירות האלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/20 19:37 י בטבת התשפ

חיבור ראשון בשמאל: יאיר גולן שובץ במקום השלישי ברשימת המחנה הדמוקרטי
גולן והורביץ חותמים על הסכם משותף , צילום: ללא

סגן הרמטכ"ל לשעבר, יאיר גולן מסיעת הבחירה הדמוקרטית חתם היום (ג') עם יו"ר מרצ, ניצן הורביץ הסכם ריצה משותף ושובץ במקום השלישי ברשימת המחנה הדמוקרטי. השניים שואפים לחדש את המחנה הדמוקרטי, אך לא הזכירו את סתיו שפיר והפצירו בעמיר פרץ לחבור אליהם. 

הורוביץ ברך על ההסכם: " זהו מעמד משמח וחשוב מאוד. הייתי הראשון בבחירות הקודמות שהוביל מהלך משמעותי לאיחוד השמאל, ועכשיו אנחנו עושים צעד נוסף. בבחירות האלו אנחנו מחדשים את הברית של המחנה הדמוקרטי. יחד עם חברי, חבר הכנסת יאיר גולן, סגן הרמטכ"ל לשעבר, אדם משכמו ומעלה, לוחם אמיתי לשלום ולצדק". 

יו"ד מרצ קרא לעמיר פרץ לחבור אליהם: "בימים הקרובים נציג מועמדות ומועמדים נוספים ברשימה. 
ברגע הזה אני פונה במיוחד לידידי יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ לבוא איתנו לחיבור כדי לאחד את השמאל בבחירות האלה".

גולן ברך גם הוא על הריצה המשותפת: "הגיע הזמן להחליף במדינת ישראל את השילוב הרע והמבאיש של חרדה ויוהרה אישית בתקווה ובגאווה לאומית. אנחנו מתחילים בצעד ראשון, צעד אמיץ וחשוב.
ניתן ביוזמה מדינית ביטחונית להסדיר את המצב בעזה ולהגיע לביטחון לתושבי הדרום. אפשר בעזרת יוזמה מדינית ביטחונית להגיע להתקדמות בזירה הפלסטינית בכללה. זה הדבר החשוב והמהותי ביותר למדינת ישראל. המהלך הזה יכול לייצר שותפויות אזוריות ובריתות חזקות שיחזקו את מדינת ישראל".