הלווית סולימאני באיראן: "ארה"ב וישראל ניצבות בפני יום אפל"

מאות אלפי בני אדם משתתפים הבוקר בטקס הלווייתו של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס במשמרות המשפחה שחוסל בידי ארה"ב. בתו של סולימאני קראה במסר תקיף נגד ארה"ב וישראל "אל תחשבו שהכל נגמר במות הקדושים של אבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/20 08:11 ט בטבת התשפ

הלווית סולימאני באיראן: "ארה"ב וישראל ניצבות בפני יום אפל"
צילום: Hassan Jedi/Flash90

מאות אלפי בני אדם משתתפים הבוקר (ב') בטקס הלווייתו של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס במשמרות המשפחה שחוסל בידי ארצות הברית בסוף השבוע שעבר. הטקס מהווה אחת התחנות האחרונות לפני הבאת ארונו של סולימאני לקבורה. לאחר טקס ההלוויה המרכזי בטהרן, תועבר גופתו של סולימאני לעיר הולדתו כרמאן, שם ייקבר מחר.

בתו של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס שחוסל בתקיפה אמריקנית בעיראק, אמרה לקהל במסע ההלוויה בטהרן כי "ארצות הברית ובעלת בריתה ישראל ניצבות בפני יום אפל בעקבות מותו". היא הוסיפה: "דונלד טראמפ המשוגע, אל תחשוב שהכל נגמר במות הקדושים של אבי".

אמש דווח כי איראן לא תעמוד עוד בהתחייבות ובהגבלים מעסקת הגרעין מ-2015. איראן לא תכבד יותר את מגבלות העשרת האורניום כפי שנקבע הסכם הגרעין שנחתם עם מעצמות העולם ושקבע כי הרפובליקה האסלאמית תוכל להעשיר אורניום ברמה של עד 20%. "נעשיר אורניום ככל שנצטרך" כך דווח בערוץ הטלוויזיה הרשמי של משטר האייתוללות.