פרץ קורא לסמוטריץ': שים הכל בצד ובוא לאיחוד

לאחר אזהרתו של ראש הממשלה נתניהו כי מפלגות הימין עלולות שלא לעבור את אחוז החסימה, קורא שוב הרב פרץ לסמוטריץ' לאיחוד "שים הכל בצד ובוא לחיבור"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 05/01/20 10:53 ח בטבת התשפ

פרץ קורא לסמוטריץ': שים הכל בצד ובוא לאיחוד
פרץ וסמוטריץ'. יתאחדו?, צילום: פלאש 90

על רקע דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שקרא למפלגות הימין להתאחד, קרא הבוקר (א'), בכניסה לישיבת הממשלה, הרב רפי פרץ, פעם נוספת לשר בצלאל סמוטריץ' להתאחד. פרץ התייחס לאזהרה של ראש הממשלה בנימין נתניהו מאמש, לפיה המפלגות עלולות ליפול מתחת לאחוז החסימה.

"ראש הממשלה פנה אלינו, אל מפלגות הימין, וביקש שנתאחד. אני אומר לו: פרצת לדלת פתוחה, אני רוצה את זה. אני פונה לסמוטריץ' להתאחד, לשים הכל בצד. תמיד הלכתי על חיבורים, גם הפעם אני מוכן בהחלט כדי שנמצא את הדרכים לשבת יחד, זה מה שהציבור רוצה וזה מה שאני רוצה".

כזכור, אמש אמר ראש הממשלה בנימין נתיהו כי אם המפלגות שמימין לליכוד לא יתאחדו הן עלולות שלא לעבור את אחוז החסימה. .נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "הימין לא יסלח לשרים נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ אם לא יתאחדו לרשימה אחת. שתי הרשימות עלולות ליפול מתחת לאחוז החסימה."

שר החלל אקוניס התייחס לאסון הכבד בת"א, בו קיפחו את חייהם דין שושני וסתיו הררי, בעקבות הגשמים הכבדים שירדו על העיר וגרמו להצפות ולאסונות.