המשיך הלאה: אבי גבאי מונה למנכ״ל סלקום

דירקטוריון סלקום אישר הערב את מינוי אבי גבאי למנכ"ל החברה, אחרי ניסיון פוליטי בו היה שר וח"כ מטעם כולנו ולאחר מכן יו"ר מפלגת העבודה החליט גבאי לחזור לעולם העסקים, כזכור בעבר שימש בתפקידים מנכ"ל בזק ומנכ"ל בזק בינלאומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/20 19:50 ז בטבת התשפ

המשיך הלאה: אבי גבאי מונה למנכ״ל סלקום
אבי גבאי, צילום: פלאש 90

אחרי ניסיון פוליטי בו היה שר וח"כ מטעם כולנו ולאחר מכן יו"ר מפלגת העבודה החליט אבי גבאי לחזור לעולם העסקים. כעת לאחר התמודדות מול עמוס מאור, סמנכ"ל חטיבה פרטית ושלומי שפרלינג משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים, נבחר גבאי להיות מנכ"ל חברת סלקום. גבאי צפוי להיכנס לתפקיד בשבועות הקרובים ולהחליף את ניר שטרן שעובר לתפקיד מנכ"ל פז.

גבאי שימש בעבר מנכ"ל בזק ומנכ"ל בזק בינלאומי אך דווקא עברו הפוליטי היווה חשש לבחירתו לתפקיד. החשש הוא שגבאי ימשוך אש מצד מפלגת השלטון הנוכחית הליכוד, שתתורגם לקשיים פוליטיים סביב צורכי החברה. 

באי.די.בי מקווים ששוק ההון יקבל בחיוב את מינויו הצפוי של גבאי, ומקווים שהמניה תגיב בהתאם. כעת שגבאי נבחר יעמדו בפניו אתגרים לא פשוטים: הובלה של תכנית ההתייעלות של סלקום, ובמקביל גם ניסיון מיזוג עם חברה אחרת. תקופתו של גבאי בבזק נחשבה להצלחה ובסלקום מקווים שהוא יוכיח את עצמו גם אצלם.