בנט: בית הדין בהאג - בית היוצר לאנטישמיות מודרנית

במהלך ביקור בבסיס חיל האוויר בחצרים, תקף שר הביטחון את החלטת בית הדין בהאג והוסיף "נילחם בטרור כאילו אין האג ונילחם בהאג כאילו אין טרור"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 25/12/19 16:52 כז בכסלו התשפ

בנט: בית הדין בהאג - בית היוצר לאנטישמיות מודרנית
שר הביטחון, נפתלי בנט, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

 

שר הביטחון נפתלי בנט, תקף היום (ד') את בית הדין בהאג, זאת במהלך ביקורו בטקס מסדר כנפיים שנערך בבסיס חיל האוויר בחצרים.  בנט אמר לנוכחים במקום כי ״אני יודע, שכשאתם יוצאים לגיחה ומהווים את ידינו הארוכה שפוגעת במדויק במבקשי רעתנו, אתם מתמודדים באופן מופתי בלחץ כבד. ללחץ הזה נוסף בימים האחרונים מרכיב נוסף: בית הדין הבינלאומי בהאג.  אסור שזה ירפה את ידכם" הפציר שר הביטחון.

בנט הצהיר בפני החיילים "מדינת ישראל תספק כיפת ברזל משפטית לחייליה ולקציניה. אתם מגינים עלינו, אנחנו נגן עליכם. אף חייל ואף מפקד לא יירתע מלהגן על חיי עמו ומשפחתו בגלל בית הדין הצבוע בהאג."

כמו כן, בנט טען כי שורש ההחלטה של בית הדין נובע מאנטישמיות "למרות שהטיעונים של בית הדין נאמרים בלשון מתפלפלת, כשמפשיטים אותם - נשארת אנטישמיות. לא ניתן לאנטישמיות הזאת להיכנס לקוקפיט. משום שזאת נקודת המוצא של בית הדין. אנחנו נפסיד בכל דיון בו, לא כי עשינו רע, חלילה, אלא פשוט, כי אנחנו מדינת היהודים. 

בנט הסביר ואמר "כל ניסיון שלנו לנסות למצוא חן בעיני הגוף הזה, לפייס אותו ולהתחנף אליו, לא יצלח. בכל פעם שאנחנו ננזפים ע"י העולם הצבוע ומקבלים בהכנעה את נזיפתו, הם רק רוצים עוד. האג הוא בית היוצר לאנטישמיות מודרנית. ועכשיו, כשהתמונה מתבהרת,  אנחנו צריכים להתייחס אליהם ככאלה. אנחנו נילחם בטרור כאילו אין האג ונילחם בהאג כאילו אין טרור״.

לסיום, השר בירך את הבוגרים הטריים של הקורס ״טוב לנו, לאזרחי ישראל שאלו הם חייליה ומפקדיה, וטוב לה שיש לה חיל אוויר עם טייסים ונווטים מצטיינים כאלו. אני מברך את כולכם, ואותנו, שתמריאו בלב אמיץ, שתאחזו בהגה ביד בוטחת ושתובילו את החיל הזה לגבהים חדשים״.