ארדן הודיע: "תומך בנתניהו לראשות הליכוד"

יומיים לפני הפריימריז בליכוד, השר לביטחון פנים הודיע כי הוא תומך בנתניהו לראשות המפלגה: "הגעתי למסקנה שראש הממשלה הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את הליכוד והמדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/19 19:43 כו בכסלו התשפ

ארדן הודיע: "תומך בנתניהו לראשות הליכוד"
השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יומיים לפני הפריימריז לראשות הליכוד, השר לביטחון פנים גלעד ארדן הודיע כי הוא תומך בראש הממשלה נתיהו לראשות המפלגה. ראש הממשלה שוחח עם ארדן והודה לו על תמיכתו בפריימריז.

כל ראשי המפלגה הודיעו על תמיכתם באחד משני המועמדים, נתניהו או גדעון סער, אולם ארדן ישב על הגדר על לרגע זה. כעת הודיע השר לביטחון פנים: "ביום חמישי יערכו הבחירות לראשות הליכוד, בחירות שעוררו את השטח להיותו התנועה הדמוקרטית ביותר בישראל. כחבר בקבינט המדיני - ביטחוני, האיום האיראני, בית הדין בהאג וארגוני החרם המתעצמים. ולכן הגעתי למסקנה שראש הממשלה הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את הליכוד והמדינה.

ארדן התייחס גם להתמודדותו של גדעון סער: "אני מאמין שההתמודדות של חברי גדעון סער ראויה ושומרת על הדמוקרטיה בתנועה. בשונה מקולות אחרים שנשמעים היא מחזקת את הדמוקרטיה בליכוד, אך ההתמודדות האמתית שלנו היא בשני במרץ מול השמאל ועלינו להגיע אליה מאוחדים למען ניצחון הליכוד".  

בתוך כך, היחיד שטרם הביע את תמיכתו באחד מהמועמדים הוא יו"ר הכנסת ומספר 2 ברשימת הליכוד, יולי אדלשטיין

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן