בר אילן נגד ארגון ליב"ה: "מפיצים פייק ניוז כדי לעורר שיח עוין - לא ניכנע"

בעקבות הקמפיין של ארגון ליב"ה נגד הכנס בנושא להט"ביות שייערך באוניברסיטה, באוניברסיטה פרסמו מכתב חריף נגד הארגון: "גוף המייצג קומץ אנשים ומפיץ פייק ניוז לגבי הכנס במטרה לבטל את קיומו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/19 15:33 כא בכסלו התשפ

בר אילן נגד ארגון ליב"ה: "מפיצים פייק ניוז כדי לעורר שיח עוין - לא ניכנע"
אוניברסיטת בר אילן, צילום: shutterstock

הסערה סביב כנס הלהט"ב והקוויריות, הצפוי להתקיים באוניברסיטת בר אילן בשבוע הבא, לא נעצרת. הנהלת האוניברסיטה שלחה היום (ה') מכתב לחברי הסגל האקדמי, עם מסר ברור שלא להיכנע ללחצים מבחוץ, ושהכנס יתקיים כסדרו. המכתב נחתם ע"י נשיא האוניברסיטה פרופ' אריה צבן, הרקטורית פרופ' מרים פאוסט והמנכ"ל זהר ינון.  

ההנהלה העלתה טענות כנגד ארגון ליב"ה: "אנשים מזוהים עם עמדות קיצוניות, מדובר בגוף המייצג קומץ אנשים ונוקט באמצעים, שחלקם פסולים, תוך כדי חלקי מידע וחצאי אמתות, מייצג שווא -פייק ניוז- לגבי הכנס המתרחש באוניברסיטה".  בנוסף נטען במכתב האוניברסיטה "כידוע, המשימה המרכזית של האקדמיה היא לחקור ולשאול שאלות בכל תחומי הדעת." 

צילום: ללא קרדיט

 

בארגון ליב"ה הגיבו: "המכתב של האוניברסיטה מראה את הניתוק שלה מהמציאות והחברה ובטח מהציונות הדתית בישראל. להגיד שנושא המשפחה הוא שייך למיעוט קיצוני מראה עד כמה הניתוק. עם ישראל ובטח בחנוכה מכיר רק בערך המשפחה של אבא ואמא וכל הנסיונות של החנפנות ולנסות להראות את זה כאקדמי זה פשוט ניתוק אדיר. ובאיזה פייק ניוז מדובר? מספיק רק לראות את המודעה של הכנס המלאה במילים מכובסות שבאות לאפשר לעסוק בנושא הזה. כל זה לא משנה את העובדה שלא זו דרכה של הציונות דתית וזו פשוט חנופה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן