כבר לא מחכים: יוזמי הפריימריז הפתוחים משיקים מפלגה חדשה

לאחר שהתאכזבו מגרירת הרגלים של מנהיגי הציונות הדתית, יוזמי הפריימריז הפתוחים הודיעו כי הם מקימים מפלגה חדשה לציונות הדתית ולימין האידאולוגי: "בבית היהודי מחליטים לחזור על המילה קיבוע, שפירושה חיסול הציונות" הדתית.

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/19 13:04 יט בכסלו התשפ

כבר לא מחכים: יוזמי הפריימריז הפתוחים משיקים מפלגה חדשה
צילום: חדשות כיפה

לאחר שהתייאשו ממנהיגי מפלגות הציונות הדתית, יוזמי הפריימריז הפתוחים ישיקו ביום חמישי הקרוב את מפלגתם החדשה: 'מפלגת הציונות הדתית': "החלטנו לצאת לדרך בזכות התמיכה האדירה שקיבלנו. ביום חמישי בערב נשיק את המפלגה המאוחדת, לצערי כרגע ללא הנהגת הבית היהודי".


להורדת הקובץ

מקימי המפלגה קבעו לוח זמנים לפיו מיום חמישי תחל ההתפקדות הרחבה למפלגה. מיד לאחר מכן המתפקדים יוכלו להגיש את מועמדותם לבחירה לרשימת המפלגה לכנסת, וב- 1/13 התקיים קיום הפריימריז הפתוחים.

יוזמה העצומה הסבירו: "לא היינו עושים את כל זה ללא התמיכה האדירה של הציבור הרחב שאמר די לפלגנות – מפלגה אחת לציונות הדתית והימין האידאולוגי עם פריימריז פתוחים. חשוב מאוד שירשמו ויבואו כמה שיותר אנשים לערב ההשקה. הציונות הדתית חיה ובועטת והשבוע אנחנו נוכיח את זה לכל הספקנים".

צילום: ללא

במקביל הבית היהודי הודיעו לחברי המרכז כי עליהםלחדש את התפקדותם למרכז המפלגה וזאת למרות שברקע ישנם קולות הקוראים לאיחוד בין המפלגות בציונות הדתית