נתניהו: "כחול לבן עשו הכל כדי למנוע ממשלה"

ראש הממשלה מאשים את כחול לבן בדרדור המדינה לבחירות נוספות ומבטיח: "בפעם הבאה ננצח בגדול". כחול לבן בתגובה: "תשמור קצת שקרים גם לקמפיין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/19 20:19 יג בכסלו התשפ

נתניהו: "כחול לבן עשו הכל כדי למנוע ממשלה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו מאשים הערב את כחול לבן בדרור המדינה לבחירות נוספות. נתניהו אמר כי "בשעות האחרונות כחול לבן עושים מבול של ספינים. הם רוצים להסתיר את העובדה שהם עשו הכל כדי להימנע מהקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה שהייתה מספחת את בקעת הירדן, מחילה את הריבונות הישראלית על היישובים ביהודה שומרון". 

נתניהו הוסיף ואמר כי: "הם ניסו לעשות הכל כדי להקים ממשלת מיעוט עם תומכי הטרור איימן עודה ואחמד טיבי וגם בזה הם נכשלו. הם כפו עלינו בחירות חדשות. זה מיותר וכדי למנוע שזה יחזור על עצמו עוד פעם יש רק דבר אחד לעשות וזה לנצח ולנצח בגדול - וזה מה שנעשה".

כזכור הכנסת הצביעה זה מכבר על פיזורה וצפויה לאשר באופן סופי את הצעד בקריאה שלישית בשעות הקרובות. במהלך היום שתי המפלגות הגדולות, כחול לבן והליכוד האשימו זו את זו בגרימת בחירות נוספות, כאשר ח"כ ליברמן ירה יותר מוקדם על שתי המפלגות ואמר: "שתי המפלגות הגדולות שיש להם 65 מנדטים נושאות באחריות למערכת בחירות מיותרת. מעבר לקרב האגו שהתנהל במשך חודשים גם במישור המהותי שתיהן לא רצו אחדות אלא בחירות מוקדמות. הם שיחקו משחק כפול. כחול לבן התנהלו בצורה מחפירה ורימו את הבוחרים שלהם".