הסתה לטרור, אלימות וגזענות: כתב אישום יוגש נגד בנצי גופשטיין

הפרקליטות תגיש כתב אישום נגד איש עוצמה יהודית בגין בהסתה לטרור, אלימות וגזענות. עו"ד בן גביר: "הפרקליטות רודפת צד אחד של המפה הפוליטית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/19 12:42 כח בחשון התשפ

הסתה לטרור, אלימות וגזענות: כתב אישום יוגש נגד בנצי גופשטיין
בנצי גופשטיין, יו"ר להב"ה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שנה וחצי לאחר השימוע, הפרקליטות תגיש היום (ג') בצהריים כתב אישום נגד מייסד להב"ה וחבר עוצמה יהודית, בנצי גופשטיין, בגין הסתה לטרור, אלימות וגזענות, כך פורסם לראשונה בגל"צ.

עורך דינו,איתמר בן גביר, תקף את ההחלטה של הפרקליטות בגלי צה"ל: עו"ד של גופשטיין, איתמר בן גביר, אומר כי: "מדובר בכתב אישום שמגלם רדיפה וסתימת פיות נגד גופשטיין. מה שלא עושים כלפי ראשי המסיתים מהמגזר הערבי או אנשי שמאל קיצוני עושים כנגד גופשטיין. אמנם במהלך השימוע נפל אישום שייחס לגופשטיין שיבוש הליכי משפט לאחר שהוכחנו שאישום זה אינו עולה בקנה אחד עם העובדות אולם לטעמי כתב האישום כולו מגלה רדיפה פוליטית כלפי מי שפועל למען בנות ישראל ולטובת העם היהודי כולו"

בנצי גופשטיין, התייחס לכתב האישום ואמר: "נפל דבר בישראל. מנדלבליט ושי ניצן, באי כוחם של התנועה הרפורמית במערכת המשפט, החליטו שהמלחמה בהתבוללות היא גזענות. זהו יום שחור שבו הפרקליטות והיועמ"ש במדינת ישראל, יוצאים באופן חד משמעי נגד תורת ישראל. אין לי ספק שאילו מתתיהו ויהודה המכבים היו חיים היום הם היו מושלכים לכלא בעוון גזענות".

נזכיר כי לאחר שיועמ"ש מנדלבליט החליט ביום חמישי להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים. צייץ גופשטיין בחשבון הטוויטר שלו: "לי היה שימוע לפני שנה ועוד לא הגישו כתב אישום, אני לא דואג הבטיחו שיגישו... ולביבי תוך חודשיים? מה זה האפליה הזאת?"