ראש הממשלה ושר הבטחון קיימו סיור בטחוני בגבול הצפון

בסיור בגזרה הצפונית רה"מ נתניהו ושר הבטחון בנט מאותתים לאיראן כי ישראל עוקבת אחר הנעשה מעבר לגבולותיה.

חדשות כיפה איתן אילן 24/11/19 18:12 כו בחשון התשפ

ראש הממשלה ושר הבטחון קיימו סיור בטחוני בגבול הצפון
רה"מ נתניהו ושר הבטחון בנט בסיור בצפון, צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבטחון נפתלי בנט סיירו היום בגזרה הצפונית ובהר אביטל וקיבלו סקירה בטחונית מבכירי צה"ל. בסיור השתתפו מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם וממפקד אוגדת הבשן תא״ל עמית פישר, וסגן הרמטכ״ל אלוף אייל זמיר. 

נתניהו אמר בסיור: ״אנחנו נוקטים את כל הפעולות הדרושות כדי למנוע מאיראן להתבסס כאן באזור, כולל גם את הפעילות הדרושה כדי לסכל העברות נשק קטלני מאיראן לסוריה. אנחנו נפעל לסכל את ניסיונה של איראן להפוך את עיראק ואת תימן לבסיסי שיגור של רקטות וטילים נגד ישראל.״

נתניהו הדגיש: ״איראן מתכננת התקפות נוספות. אני יכול לאשר את זה. אנחנו גם ממשיכים בתוכניות שלנו לסכל את התוקפנות הזאת. אנחנו נוקטים את כל הפעולות הדרושות כדי למנוע מאיראן להתבסס כאן באזור. זה כולל גם את הפעילות הדרושה כדי לסכל העברות נשק קטלני מאיראן לסוריה, אם בדרך האוויר או דרך הקרקע. אנחנו גם נפעל לסכל את ניסיונה של איראן להפוך את עיראק ואת תימן לבסיסי שיגור של רקטות וטילים נגד מדינת ישראל. המחויבות שלנו והנכונות שלנו להיאבק בתוקפנות האיראנית היא מוחלטת, ואנחנו פועלים בכל האמצעים כדי למנוע מאיראן להשיג את היעדים שלה. אני לא יכול לפרט יותר מזה, אבל זה תהליך שנמשך כל הזמן. 

עוד אמר רה״מ: ״אני עושה כל מה שצריך כדי לקיים את עבודת הממשלה, עבודת הקבינט, שממנו אני בא עכשיו, בכל הדרכים הדרושות, כדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל והדברים החיוניים למדינת ישראל.״

שר הבטחון נפתלי בנט: "צה״ל פעל בשבוע שעבר בפעולה משמעותית נגד הכוחות האיראניים בסוריה. 
המסר שלנו לאותם כוחות טרור איראניים בסוריה- אין לכם מה לחפש כאן, אין לכם מה לנסות להתבסס, כל מה שתנסו לעשות פה - אתם תיתקלו בצה״ל חזק ונחוש שיפגע בכם. 
למנהיגי איראן פנה בנט ואמר: "תתמקדו באזרחים שלכם, בשיפור החיים של אזרחי איראן ולא בניסיון בלתי מוצלח לפגוע באזרחי ישראל״.

https://we.tl/t-FMdL5LLUyP