נתניהו לליברמן: "אתה באמת מוכן להקים ממשלה שנשענת על אחמד טיבי?"

לפני הפגישה בין ראש הממשלה לאביגדור ליברמן אומר ראש הממשלה לליברמן: "תן לי תשובה ברורה - תשב שממשלה שנתמכת על ידי הח"כים הערבים?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/19 19:27 טז בחשון התשפ

נתניהו לליברמן: "אתה באמת מוכן להקים ממשלה שנשענת על אחמד טיבי?"
התניהו לליברמן: "תן לי תשובה ברורה", צילום: דוברות ראש הממשלה

לקראת הפגישה הצפויה ליום ראשון בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו ליו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן מציב ראש הממשלה שאלה בפני ליברמן: "האם אתה באמת מוכן לסכן את ביטחון ישראל ולהקים ממשלה שנשענת על אחמד טיבי ואיימן עודה?"

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו פונה היום (ה') בפנייה ישירה לאביגדור ליברמן בסרטון לקראת הפגישה ואחרי המבצע הצבאי שחל השבוע. "אני בהחלט מאמין שאין שום סיבה ללכת לבחירות. אפשר להקים ממשלת אחדות לאומית. אבל לפני הפגישה שלי עם אביגדור ליברמן, אני רוצה לשאול אותו שאלה פשוטה ולקבל תשובה ברורה". 

נתניהו הוסיף ואמר: "איווט, האם אתה וסיעתך תצביעו נגד הקמת ממשלה שנשענת על תמיכתכם או הימנעותם של חברי הכנסת מהרשימה הערבית המשותפת, שאתה הגדרת אותם כ״גיס חמישי״. אני רוצה לדעת את האמת. אתה באמת מוכן לסכן את ביטחון ישראל ולהקים ממשלה שנשענת על אחמד טיבי ואיימן עודה? מספיק עם המשחקים המסוכנים האלה. תן לי תשובה ברורה - כן, או לא?"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן