מכינת עוצם שלחה מכתב התראה לחדשות 13 לפני הגשת תביעת דיבה

לאחר פרשת עמרי מניב: מכינת עוצם שבה מלמד הרב אסף נאומבורג שלחה מכתב התראה לחדשות 13 לפני הגשת תביעת דיבה: "שמה הטוב של המכינה, בוגריה, רבניה ונופליה לא ירמס יותר בידי איש". דורשת פיצוי של 300 אלף שקל

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 12/09/19 16:13 יב באלול התשעט

מכינת עוצם שלחה מכתב התראה לחדשות 13 לפני הגשת תביעת דיבה
לא להשאיר את האחדות על הנייר. הרב פרץ, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לאחר פרשת עמרי מניב: מכינת עוצם (לשעבר עצמונה) שלחה מכתב התראה לחדשות 13 לפני הגשת תביעת דיבה בטענה כי: "שמה הטוב של המכינה, בוגריה, רבניה ונופליה לא ירמס יותר בידי איש". המכינה דורשת פיצוי של 300 אלף שקל.

כזכור, מכינת עוצם עמדה במרכז פרשת עמרי מניב, זאת אחרי שמניב, כתב החינוך של חדשות 13 פרסם עדויות משעוריו של רב במכינה הקדם צבאית, הרב אסף נאומבורג. על פי הפרסומים של מניב, הרב נאומבורג קרה לתלמידיו במכינת עוצם לא להתערב עם החברה החילונית ולא להתגייס לצבא.

אולם, במהלך השבוע האחרון התברר כי, הפרסומים של מניב הוצאו מהקשר תוכן השיעור שהעביר הרב נאומבורג במכינת עוצם. בנוסף, כתב החינוך התנצל על הפרסום והושעה מחברת החדשות של ערוץ רשת 13. כעת, במכינה הקדם צבאית שולחים לחדשות 13 מכתב התראה לפני הגשת תביעת דיבה. 

מכתב ההתראה

מכתב ההתראהצילום: צילום מסך

עו"ד מיכאל דבורין המייצג את מכינת עוצם מסר: "במשך חודשים ארוכים נרמס שמה הטוב של מכינת עצמונה, של בוגריה ושל רבניה על לא עוול בכפם. השיא המכוער של הדברין הגיע לאחרונה עת פיברק כתב חדשות 13 ידיעה זדונית משמיצה כנגד המכינה והעלה אותה בפריים טיים. אין בכוונת המכינה לעבור יותר לסדר היום על השמצות כגון דא, למכינה נגרם נזק עצום כתוצאה מהפרסום הכוזב הנ"ל ומפרסומים כוזבים קודמים ועל חדשות 13 והכתב לשלם בכיסם בגין כך, על מנת שיובן כי שמה הטוב של המכינה, של בוגריה, של רבניה ושל נופליה לא יהיה יותר למרמס בידי איש".