יש הסכם. נתניהו ופייגלין בהצהרה משותפת

ראש הממשלה ויו"ר מפלגת זהות יימסרו הצהרה לתקשורת. על הפרק - פרישת מפלגתו של פייגלין מהמירוץ לכנסת בתמורה לתפקיד בממשלה הבאה

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 29/08/19 13:45 כח באב התשעט

יש הסכם. נתניהו ופייגלין בהצהרה משותפת
נתניהו ופייגלין, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל, תומר ניוברג

יש הסכם. מפלגת זהות שמנהיג משה פייגלין תפרוש מהמירוץ לכנסת ה-22. עוד טרם ברורים פרטי ההסכם, אך הערב (ה'), ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו״ר זהות משה פייגלין ימסרו הצהרה משותפת לתקשורת בשעה 17:00.

כפי שפורסם השבוע, ראש הממשלה הפעיל לחצים על יו"ר מפלגת זהות על מנת שהאחרון יפרוש מהמירוץ לכנסת, ובכך יימנע בזבוז קולות מגוש הימין. כאמור, הפרטים של ההסכם בין משה פייגלין לבנימין נתניהו טרם התגלו, אך הם צפויים להתפרסם הערב.

ראש הממשלה צפוי להציע ליו"ר מפלגת זהות גם את אופציה של מחיקת חובות מפלגתו ממערכת הבחירות האחרונה, וגם תפקיד בממשלה הבאה - במידה ונתניהו הוא זה שירכיב אותה. ההסכם נחתם על אף ההצהרה של פייגלין רק השבוע לפיו, מפלגת זהות לא מתכוונת לפרוש מהמירוץ לכנסת. "צר לי לאכזב את מי שאולי ציפה לדבר הזה, אני לא פורש רבותיי" - כך אמר יו"ר זהות השבוע.

במפלגת ימינה ברכו על ההחלטה של פייגלין לפרוש ואמרו כי הם בטוחים שמצביעי זהות ימצאו בימינה בית כלכלי ליברלי שימשוך את כלכלת ישראל ימינה. "אנו קוראים לעוצמה יהודית - עכשיו תורכם. אם עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל באמת חשובים לכם גלו אחריות לאומית ופרשו. כל קול למפלגה שלא עוברת הוא עוד קול לשמאל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן