שלושה פצועים ממטען במעיין סמוך לדולב

אב ושני ילדיו נפצעו באורח קשה ואנוש מפיצוץ מטען במעיין עין בובין, הסמוך לדולב. בצה"ל עורכים סריקות אחרי רכב שנמלט מהמקום. יוגב: "לפגוע בראשי הטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/19 10:32 כב באב התשעט

שלושה פצועים ממטען במעיין סמוך לדולב
מסוק צה"ל מעל מקום האירוע, צילום: דוברות דולב

טרור בבנימין. מטען שככל הנראה נזרק מרכב לעבר משפחה שהיתה במעיין עין בובין (עין דני) הסמוך לדולב, פגע ופצע את אב המשפחה ושני ילדיו. האב ובנו פונו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם, והנערה, במצב אנוש, מטופלת במקום. דווח על רכב שנמלט מהזירה, כוחות צה"ל סורקים באזור.

הכניסות ליישובים באזור חסומות, והתושבים ביישובים הסמוכים למקום הפיגוע נקראו להישאר בבתים וממי שנמצא בחוץ לא להגיע לאזור. בצה"ל עורכים חיפושים אחר חוליית המחבלים.

ממד"א נמסר: חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק צבאי לבי"ח הדסה עין כרם גבר כבן 46 וצעיר כבן 20 במצב קשה בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית מפגיעות הדף ורסיסים. הנערה כבת 17 עדיין מטופלת במקום במצב קשה מאוד.

פראמדיק מד"א שלמה פרל סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה. ראינו 3 פצועים שוכבים, גבר כבן 46 היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות בפלג גופו העליון. לצידו שכבו צעיר כבן 20 עם חבלות בגפיים ובפלג גופו העליוון ונערה כבת 17 עם פגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו להם טיפולים רפואיים מצילי חיים שכללו עצירת דימומים ומתן תרופות והעלנו את הגבר והצעיר במהירות לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לחבירה עם מסוק צבאי שנחת בסמוך ויפנה אותם לבית החולים. הנערה מטופלת במקום ע"י פראמדיקים שלנו וכוח רפואה של צה"ל"

ח"כ מוטי יוגב, תושב דולב אמר: "במקום בו יהודים מחפשים מים חיים וחיים, מחפשים ערבים רעים את המוות. בשביל לעצור את גל הפיגועים, להציל ולהוסיף חיים, צריך לחזק את שליטתנו ביהודה ושומרון, לפגוע בראשי הטרור באופן מרתיע ולחזק את ההתיישבות היהודית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן