לאחר הלחץ של ארגוני השמאל: גם דני רובס ביטל את הופעתו בירושלים

לאחר שארקדי דוכין הודיע על ביטול הופעתו בבירה בעקבות לחץ של ארגוני שמאל, כעת הודיע הזמר והיוצר דני רובס כי גם הוא מבטל את הופעתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/19 18:16 כ באב התשעט

לאחר הלחץ של ארגוני השמאל: גם דני רובס ביטל את הופעתו בירושלים
הופעת זמרים. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

יממה לאחר הפרסום על ביטול השתתפותו של ארקדי דוכין בסדרת המופעים "בית בגיא" בירושלים, גם הזמר והיוצר דני רובס הודיע על ביטול הופעתו. ההופעות שנערכות בימים אלה בגיא בן הינום, סמוך למגדל דוד, הם תוצר של שיתוף פעולה בין מועדון הזאפה ועמותת אלע"ד. 

"אינני פוליטיקאי", נמסר מטעמו של רובס, "אני מופיע בכל מקום בו רוצים לשמוע את המוזיקה שלי, אבל אינני מעוניין להכניס את האמנות שלי לקו האש של התנצחויות פוליטיות. אמשיך להשמיע את שירי ואת דעותי הליברליות והדמוקרטיות בכל מקום בו לא מעורב סכסוך פוליטי". 

ביטול המופעים התרחש בעקבות פעילות ארגוני שמאל שקראו למועדון הזאפה שלא לשתף פעולה עם עמותת הימין, הפועלת לעידוד ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים. ארגון Free Jerusalem לקח לעצמו את הקרדיט ופרסם היום מכתב לפעילים בו כתבו: "מעל ל-400 חותמים, ובהם אתןם, השמענו את קולנו והבהרנו לעמותת זאפה שאנחנו מתנגדות לפסטיבל שרקמה יחד עם עמותת אלע"ד, במרכז התיירות ההתנחלותית החדש שלה, 'בית בגיא'. אנחנו שמחות לספר לכןם שהלחץ שלנו עובד!".