האזינו: ההקלטה האחרונה והמרגשת של דביר שורק הי"ד

במסגרת קמפיין למימון המונים, במטרה להקים היכל חדש לזכרו של דביר שורק הי"ד, בבית הכנסת בו התפלל, הוציאה משפחתו הקלטה אחרונה של דביר שנשלחה לחברו אריאל בו הוא שר קטע מתוך תפילת הימים הנוראיים. האזינו להקלטה המצמררת

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/19 13:39 יג באב התשעט

האזינו: ההקלטה האחרונה והמרגשת של דביר שורק הי"ד
דביר שורק הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

בשעה שבני משפחתו של דביר שורק הי"ד, שנרצח בפיגוע בגוש עציון, עדיין יושבים שבעה בביתם שבעפרה, יוזמה חדשה התעוררה היום (ד') במטרה להקים את מפעל המורשת להנצחתו. כדי שיוכלו להתחיל את הבנייה והשיפוץ כבר בימים הקרובים, הם יצאו בקמפיין גיוס המונים שקורא לציבור הרחב לסייע בהקמת ההיכל. סכום היעד עומד על 1.5 מיליון שקלים.

היום מוציאה משפחתו של דביר קטע הקלטה שנשלח לחברו, אריאל שלום, שלמד איתו בישיבה באזורים והיה חברו לחדר בפנימייה בו הוא שר טקסט מהמקורות שהלחין בעצמו. ההקלטה נשלחה לפני כשלושה חודשים, והיא אחרונה שהוקלטה על ידי דביר לפני הרצח.

האזינו להקלטה של דביר שורק הי"ד:

אריאל, חברו של דביר סיפר - "כל מילה בהקלטה מראה עד כמה דביר היה חבר טוב, אוהב, מיוחד, אכפתי, כזה שנכנס ללב", סיפר אריאל בכאב. "אין הרבה חברים כאלה".

דביר שורק ז"ל נרצח בשבוע שעבר בלילה שבין רביעי לחמישי בשעה שעשה דרכו מאפרת חזרה לישיבה בה הוא לומד בגוש עציון לאחר שהלך לרכוש מתנת סוף שנה למוריו בישיבה. הוא הותקף ונרצח על ידי שני מחבלים שארבו לו ככל הנראה בצידי הדרך ולאחר מכן נמלטו מהאירוע. לפנות בוקר נמצאה גופתו של דביר והודעה נמסרה למשפחתו. בתום מאמצים מרובים של כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה נעצרו שני המחבלים החשודים במעשה. הוריו של דביר החליטו לתרום את איבריו ובכך להציל חיים של אנשים.

הלוויתו של דביר שורק הי"ד

הלוויתו של דביר שורק הי"דצילום: פלאש 90, שריה דיאמנט

ההחלטה להקים מפעל הנצחה לזכרו של דביר הי"ד התקבלה מתוך מחשבה ורצון של המשפחה והחברים הקרובים להמשיך את רוחו ואישיותו המיוחדת של דביר. אחד מחבריו סיפר "דביר היה כולו אור. כל אדם קרוב או רחוק נהנה מהשמחה והטוב שהוא הפיץ. בית הכנסת בישוב היה מקום התפילה שלו מלידתו ועד הירצחו, והדבר הכי טבעי בעינינו הוא להקים היכל בבית הכנסת לזכרו".

לתרומות לחצו כאן

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן