בחמ"ד חתמו על עצומה להארכת כהונתו של אברהם ליפשיץ

בעצומה, עליה חתומים עשרות אנשי חינוך, נכתב: "בעת הזו, ראוי לשמור על יציבות מערכת החינוך הדתי ומקווים שתפתור את המצב לטובת כלל ילדי החינוך הדתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/19 09:12 ח באב התשעט

בחמ"ד חתמו על עצומה להארכת כהונתו של אברהם ליפשיץ
רפי פרץ ואברהם ליפשיץ, צילום: דוד וייל

מפקחים ומנהלים בכירים בחמ״ד, בעבר ובהווה, חתמו על עצומה הקוראת לשר החינוך הרב רפי פרץ להאריך את כהונתו של ראש מנהל החמ״ד, אברהם ליפשיץ. בעצומה מביעים החותמים כעס ותרעומת על הדרך בה הדברים נעשו. כזכור, שר החינוך החליט שלא להאריך את כהונתו של ליפשיץ, וזאת על אף שהרב פרץ הוא שר בממשלת מעבר שאינה רשאית למנות ראש חמ"ד חדש. 

בעצומה, עליה חתומים עשרות אנשי חינוך, נכתב: "אנו, מפקחים ובכירי מערכת החינוך הדתית, פונים אל השר הרב רפי פרץ ומבקשים ממנו לשנות את החלטתו ולהאריך את כהונת ד"ר אברהם ליפשיץ.
אנו מודאגים מכך שלמרות הצהרות כלל מפקחי החמ"ד ולמרות פנייה ברורה וישירה של מועצת החמ"ד, בחרת להתעלם מהבקשה. כמי שעבדו עשרות שנים בחינוך הדתי, אנו מעידים שמעולם לא היתה התערבות כה גסה בחינוך הדתי.בעת הזו, ראוי לשמור על יציבות מערכת החינוך הדתי ומקווים שתפתור את המצב לטובת כלל ילדי החינוך הדתי".

בין החותמים על העצומה: אשר דרורי, לשעבר מפקח החינוך ההתיישבותי בחמ"ד, דני הירשברג, מנכ"ל רשת דעת לחינוך והכשרה מקצועית, הרב ד"ר אברהם וולפיש, לשעבר ראש התכנית לתואר שני ביהדות במכללה ירושלים, יעל להמן, לשעבר יועצת בכירה בממ"ד, מנח"י ומחוז י-ם, ד"ר תמר מאיר, ראש החוג לספרות במכללה לחינוך גבעת וושינגטון, רבקה צ'רקה, לשעבר המפקחת על חינוך החברתי וחינוך לחיי משפחה בחמ"ד, אסתי קולומבוס, לשעבר מפמ"ר ספרות בחמ"ד, אסתי רוסט, לשעבר מ"מ ראש מינהל החמ"ד, יערה שילה, רכזת פיתוח מקצועי, רכזת תוכנית מנהלות מעון , מרצה ומדריכה פדגוגית, שרה תאומים, לשעבר המפקחת על החינוך הקדם יסודי בחמ"ד וחברת מועצת החמ"ד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן