נתניהו: "אם לא היה מדובר באשתי לא הייתה נפתחת חקירה"

ראש הממשלה התייחס לסיום ההליך נגד רעייתו שהסתיים בהודאתה באשמה וחתימה על הסדר טיעון בפרשת המעונות: "היום הסתיים מסע צייד הזוי של ארבע שנים על חמגשיות ואוכל. שרה עברה ארבע שנים של גיהינום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/19 17:45 יג בסיון התשעט

נתניהו: "אם לא היה מדובר באשתי לא הייתה נפתחת חקירה"
בני הזוג נתניהו, צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (א') לסיום פרשת המעונות בה הודתה רעייתו באשמה וחתמה על הסדר טיעון.

"היום הסתיים מסע צייד הזוי של ארבע שנים על חמגשיות ואוכל. מסע צייד שעלה למשלם המיסים מיליוני שקלים", אמר נתניהו. 

לדבריו, "יש לי הערכה רבה לבית המשפט. השופט, נשיא בית משפט השלום בירושלים, אמר בצדק ש'העולם הפלילי זר לשרה' ונקבע שלא הייתה שום מרמה מצידה. השופט אמר שצריך לשים הכל בפרופורציה. הטבחים הוזמנו לבשל למען האורחים של ראש הממשלה ורעייתו והוא אמר בדברי הסיכום שלו שאין ספק שמדובר באירועים רשמיים. 

"יותר מכך, הוא הסכים שיש בעיות משפטיות בתיק, לשון המעטה. גם אני אומר לכם. מדובר הרי בנוהל בלתי חוקי שהתקבל נגד חוק יסוד של המדינה, ארבעה ימים לפני שנכנסתי לתפקיד. וכל זה על 122 שקל ליום, כולל אורחים רבי מעלה".

עוד הוא אמר כי "שרה עברה ארבע שנים של גיהינום מול מכלל האשמות שלא נשאר מהם דבר. היום כשהיא החליטה לא ללכת למשפט היא אמרה שהיא סבלה מספיק ושהיא רוצה שהגיהנום הזה ייפסק. אבל אני אומר לכם, וכולכם יודעים את זה - אם לא היה מדובר באשתי לא הייתה נפתחת חקירה ואף אחד לא היה חולם להעמיד אותה לדין".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן