ח"כ שמולי: "שוקל להתמודד על ראשות מפלגת העבודה"

מספר 2 ברשימת המפלגה התייחס למצב מפלגתו ועתידו של יושב הראש הנוכחי גבאי: "הוא קבע בעצמו את הפריימריז ואמר לנו יותר מפעם אחת שאין לו כוונה להתמודד. אהוד ברק? מי שבא ברוך הבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/19 14:16 ב בסיון התשעט

ח"כ שמולי: "שוקל להתמודד על ראשות מפלגת העבודה"
צילום: פלאש 90 - גילי יערי

ח"כ איציק שמולי ממפלגת העבודה הצהיר הבוקר (ד') בראיון ל 103FM, כי הוא שוקל להתמודד על ראשות המפלגה לקראת הפריימריז שיתקיימו בתחילת חודש יולי.

"במוקדם או במאוחר אני מתכוון להיות יו"ר מפלגת העבודה", אמר והוסיף כי "כעת צריך לבחון אם התנאים בשלים לא רק לניצחון אלא גם למהלכים גדולים יותר. מפאת חוסר הזמן אני עדיין לא יכול לומר שאני מתכוון להתמודד. אני מקווה שבימים הקרובים תיפול ההחלטה"

בנוגע למצבה הקשה של המפלגה, שקיבלה בבחירות האחרונות 6 מנדטים בלבד ועתידו של אבי גבאי, אמר: "אחרי השבוע האחרון אני לא מרגיש צורך להמשיך ולזרוק בוץ. גבאי קבע בעצמו את הפריימריז ואמר לנו יותר מפעם אחת שאין לו כוונה להתמודד. מי שקובע האם עלינו להמשיך בהנהגה ובחיים הפוליטיים זה הציבור".

משתלח ברבנים | אהוד ברק

אהוד ברקצילום: פלאש 90

 
לדבריו,הוא לא פוסל חיבור עם מפלגתם של גנץ ולפיד: "גם אם נלך לחיבור, מפלגת העבודה צריכה להישאר ולא להיטמע באף אחת מהמפלגות. כל חיבור שיכול בצורה אמפירית להגדיל את הגוש – זה דבר שצריך לשקול ברצינות".
 
על האפשרות שראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ישוב לעבודה אמר שמולי כי "מי שבא ברוך הבא. אני בעד שהפריימריז בקרב כלל המתפקדים ויהיו כמה שיותר פתוחים ועם כמה שיותר מועמדים חזקים וראויים. זה דבר שיפרה את המפלגה. אנחנו נקלענו למצב הכי חמור בתולדות המפלגה והצעד הראשון בדרך להיחלצות הוא החלפת היושב ראש".