"הסכם כניעה משפיל"

גורמים רבים הגיבו להסכם הפסקת האש מול חמאס, ביניהם גם משפחת גולדין שאמרה שמדובר בהונאה. במפלגת עוצמה יהודית אמרו: "זה הסכם שמאפשר לטרוריסטים להתארגן ולהתעצם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/19 21:04 טו באייר התשעט

"הסכם כניעה משפיל"
לאה גולדין, צילום: פלאש 90

הערב (ב') פורסם כי ישראל הגיעה להסכם הפסקת איש עם ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה למשך חצי שנה. לא מעט גורמים הגיבו על ההסכם וביניהם משפחת גולדין ומפלגת עוצמה יהודית. 

"מדובר בהסכם כניעה משפיל, המאפשר לטרוריסטים בעזה להתארגן ולהתעצם", אמרו בעוצמה יהודית. "החמאס למעשה מכתיב את סדר היום של מדינת ישראל ומוריד את ממשלת ישראל שוב על הברכיים. ההצהרות של נתניהו לפיהן הוא "ימין חזק" הפכו מזמן לחסרות משמעות. המסר שמקבלים היום ארגוני הטרור הוא שמשתלם לתקוף את מדינת ישראל. הפתרון לעזה הוא אחד: חיסול החמאס, לשוב לשלוט בעזה לעודד את תושביה להגר לארצות אחרות ומנגד לחדש את ההתיישבות היהודית במקום".

ראויים להנצחה? מחבלי חמאס

מחבלי חמאסצילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

לאה ושמחה גולדין, הוריו של קצין צה״ל סגן הדר גולדין המוחזק בידי חמאס בעזה, תוקפו את ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו על רקע הפרסומים על ההסכם שגובש בין ישראל לחמאס. "נתניהו הבטיח לנו שלא תהייה הסדרה בלי החיילים ואף התחייב בנושא באופן פומבי. ההסכם עם חמאס זאת הונאה של המשפחות שממתינות כבר כמעט 5 שנים להשבתם של הבנים משדה הקרב ושל הציבור שמאמין בערכי צה״ל. ההסכם הכושל שגובש הוא מתנה וניצחון תודעתי לחמאס שבעזרת בלונים הכניע את נתניהו וממשלתו".

יוחזו במתווה דומה לעסקת שליט? שאול, גולדין ומנגיסטו

הונאה של המשפחות | אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטוצילום: באדיבות המשפחות

ח"כ עידית סילמן הגיבה גם כן על ההסכם ואמרה: "אין הסדרה בלי הבנים. חצי שנה היא נצח ואין קבוע יותר מהזמני. לא ייתכן שנשים את נושא החזרת הבנים בידיי הרוח של החמאס. השבת הבנים בראש ובראשונה, לכתחילה, וחייבת להיות חלק מהשלב הראשון ולא השני. כל הסדרה ללא השבת הבנים מפספסת את המטרות המדיניות של מדינת ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן