חטיבת הנח"ל ערכה יום ספורט חטיבתי בסוף השבוע האחרון (ה') לאחר תקופה ארוכה וממושכת של לחימה ברצועת עזה לאורך 11 החודשים האחרונים. ההיום כלל תחרויות ומקצים שונים שבכל אחד מהם התחרו לוחמים שייצגו את אחד הגדודים של החטיבה הירוקה. האירוע בו השתתפו כ-1400 לוחמים נערך בירושלים והתחיל בריצה חטיבתית לאורך העיר שהסתיימה באצטדיון גבעת רם שם התקיימו התחרויות.
יום ספורט חטיבת הנח"ל | צילום: דובר צה"ל
המנצחים, לא רק הסיירת
סה"כ התקיימו 8 תחרויות ומקצים לאורך היום ולהלן היחידות הזוכות בכל תחרות:
- מקצה אלונקות - גדס"ר
- מירוץ שליחים - גדוד 931
- כדורגל - גדוד 50
- כדורסל - גדס"ר
- משקולות האיש החזק - גדס"ר
- משיכה בחבל - גדוד 931
- שחייה - גדס"ר
בסופו של דבר, ולמרות זכיות מרשימות של הגדודים האחרים, הגדס"ר ניצחו לבסוף בסכם של יום הספורט כולו.
יום ספורט חטיבת הנח"ל | צילום: דובר צה"ל
רק שלושה ימים לפני כן יצאו הלוחמים מרפיח
לוחמי החטיבה יצאו מעזה רק לפני שבוע לאחר שנלחמו במשך 35 ימים במרחב רפיח. "מטרת היום, היא לתת הפסקה מרעננת ללוחמים אחרי סבב מוצלח של החטיבה בלחימה בתוך הרצועה, בתקופה האחרונה", מסביר רס"ן רון אסרף, קצין אימון גופני של החטיבה. "הם עבדו קשה, הגיעו להישגים מרשימים, ורצינו לתת להם חוויה מגבשת ומשחררת שהיא נטו בשבילם".