יממה לאחר שהחטופה שנרצחה כרמל גת ז"ל הובאה למנוחות, היום (ג') פורסם כי מטא הסירה מפייסבוק את סרטון ההספד של אחיה, אור ואלון גת. לפי ההודעה שנשלחה אליהם ממטא, הורדת הסרטון הגיעה כי הסרטון מביע "תמיכה בארגונים מסוכנים". כך פורסם ב-ynet.
"כרמלי, אנחנו אוהבים אותך"
כזכור, כרמל גת ז"ל הובאה אתמול למנוחות, בהלוויה אחיה ספדו לה בכאב: "כרמלי, אנחנו אוהבים אותך. כמה אנחנו צריכים אותך עכשיו שתתני לנו חיבוק. כמה היינו צריכים ב-11 החודשים האחרונים. כמה נצטרך אותך בעתיד וכמה לא ייתכן זה לדעת שלא תהיי שם איתנו".