קיבוץ בארי הודיע: החטופים שצולמו בסרטון החמאס - נרצחו

לאחר שהופיעו בשני סרטונים שפרסם החמאס ולאחר שדובר צה"ל הודה כי יש חשש כבד לחייהם, הותר לפרסום כי איתי סבירסקי ויוסי שרעבי נרצחו בשבי חמאס וגופותיהם מוחזקות בעזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 21:28 ו בשבט התשפד

קיבוץ בארי הודיע: החטופים שצולמו בסרטון החמאס - נרצחו
איתי סבירסקי ויוסי שרעבי שנרצחו בשבי חמאס, צילום: ללא

לאחר שהודיע אמש (ב') דובר צה"ל כי יש חשש כבד לחייהם, הערב הודיע קיבוץ בארי באופן רשמי על הרצחם של שני החטופים יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי בידי חמאס. כזכור, חמאס פרסם שני סרטונים בשבוע האחרון עם שני החטופים. באחרון הם טענו כי החטופים נרצחו עקב "תקיפות צה"ל", טענה שדובר צה"ל הצהיר כי היא שקרית.

קיבוץ בארי ספד: "גדל בתל אביב, ועבר לקיבוץ מכיוון שרצה לחיות באורח החיים השיתופי"

בקיבוץ ספדו ליוסי: "האבא והבעל הכי אוהב ומסור, איש משפחה שכולו לב גדול. איש אוהב אדם, איכפתי וידוע במסירותו לכל סובביו ותמיד היה מלא שמחת חיים. יוסי גדל תל אביב, עבר לקיבוץ בארי לפני 30 שנה בעקבות אחיו אלי מכיוון שרצה לחיות באורח החיים השיתופי".

יוסי שרעבי

יוסי שרעבי צילום: באדיבות המשפחה

"היה אוהד מאז ומתמיד של קבוצות הכדורגל מכבי תל אביב, ריאל מדריד ויונייטד. בשנים האחרונות אהב לגלוש בים. יוסי הותיר אחריו שלוש בנות ואשה: יובל, אופיר ואורן ונירה אשתו. אחיו של יוסי, אלי שרעבי, נחטף גם הוא מהקיבוץ ביום שבת השחור".

חמאס פירסם תיעוד של החטופים ביום המאה למתקפה

כזכור, לפני יומיים החמאס העלה לרשת תיעוד של שלושה חטופים, ביניהם יוסי שרבעי ואיתי סבירסקי ובו הם קראו לשחרורם. בישראל החליטו שלא לשתף את הסרטון כדי לא לסייע לוחמה של הארגון הרצחני. בסרטון נראתה גם החטופה נעה ארגמני, שבאותו היום אימה דיברה בעצרת החטופים לציון מאה יום למתקפה הרצחנית של חמאס וקיוותה לראות את בתה בפעם האחרונה, כיוון שהיא חולה בסרטן סופני.

סרטון החטיפה של נועה ארגמני

סרטון החטיפה של נועה ארגמני, צילום: צילום מסך טלגרם