קיבוץ ניר עוז: החטוף תמיר אדר נרצח בשבת השחורה

קיבוץ ניר עוז הודיע כי תמיר אדר שנחטף בשבת השחורה מביתו, נרצח בשבעה באוקטובר. סבתו היא יפה אדר בת ה-85 שחזרה משבי חמאס בעסקת החטופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/24 09:29 כד בטבת התשפד

קיבוץ ניר עוז: החטוף תמיר אדר נרצח בשבת השחורה
תמיר אדר, צילום: באדיבות המשפחה

קיבוץ ניר עוז הודיע הבוקר (ו') על הרצחו של תמיר אדר, תושב הקיבוץ, בשבת ה-7 באוקטובר. תמיר היה בן 38, נולד וגדל בקיבוץ וחי בו עם משפחתו - אשתו הדס, ושני ילדיו הקטנים. תמיר הוא דור שלישי בקיבוץ ניר עוז, חקלאי ואיש חינוך במקצועו. סבתו יפה אדר, בת 85, נחטפה גם היא ושוחררה.

סיפרו עליו כי היה שורשי ומחובר לאדמה, אהב את הארץ, אהב לטייל עם תרמיל על הגב, הוא היה אדם של מרחבים ונחלים. נהג לבלות עם הילדים בטבע לראות ביחד את השקיעה. עוד סיפרו כי תמיר מאוד אהב מוזיקה ובמיוחד אהב את מאיר אריאל, רק לפני יומיים, שחר בנו של מאיר אריאל, הגיע לאירוע לכבודו ושר את השיר האהוב על תמיר "זרעי קיץ". היה אדם חברותי מאוד, מלא בחברים קרובים. איש שיחה עמוק ורגיש ובעל חוש הומור מפותח.

דובר צה"ל עידכן על שלושה חטופים נוספים

נזכיר כי אמש (ה') חשף דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי , כי שלושה אזרחים שעד כה הוגדרו כנעדרים, מוכרים כעת כחטופים. הגרי הסביר: "החלטה זו התקבלה לאור מיצוי פעולות הסריקה והחקירה בשטח הארץ, ולאחר בחינה של כלל התרחישים הסבירים והמידע שבידנו". הגרי הוסיף כי מספר החטופים המעודכן עומד על 136 חטופים וחטופות אשר מוחזקים בעזה.