סיון רהב מאיר שיתפה: התכתבות הוואטסאפ האחרונה של הלוחם שי אוריאל פיזם ז"ל

התכתבות וואטסאפ אחרונה של מפקד הטנק מגדוד 9 מעידה על האדם הגדול שהיה, כאשר בזמן ההתרעננות הקצרה שלו מהלחימה הוא חיפש לדעת כיצד אפשר להרבות באהבת ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/23 12:12 ו בטבת התשפד

סיון רהב מאיר שיתפה: התכתבות הוואטסאפ האחרונה של הלוחם שי אוריאל פיזם ז"ל
שי אוריאל פיזם עם בתו בת השלושה שבועות, צילום: דובר צה"ל

ביום שישי האחרון התיר דובר צה"ל לפרסום את דבר נפילות של רס"ל (מיל') שי אוריאל פיזם, בן 23, מקיבוץ עין הנצי"ב, מפקד טנק בגדוד 9, עוצבת עקבות הברזל (401) שנהרג בקרב בדרום רצועת עזה. הוא הותיר אחריו את רעייתו מעיין ובתו הבכורה ירדן אורי, שנולדה רק לפני שלושה שבועות. אשת התקשורת סיון רהב מאיר שיתפה היום (ב') התכתבות וואטסאפ נוגעת ללב של הלוחם שנפל.

"שלום סיון, זה מה שהעסיק את בן הדוד שלי, שי פיזם הי"ד, בהתרעננות לפני שנפל בעזה", כך כתב לאשת התקשורת קרוב משפחתו של פיזם והוסיף: "לדעתי זה מה שצריך להעסיק גם אותנו". הוא צירף צילום מסך מהודעות ווטסאפ אחרונות, שם נכתב כך: "ערב טוב הרב דודי, כחלק מהניסיון להתחזק באחדות רציתי לשאול איזה ספרים יש שעוסקים באהבת ישראל ואחדות? אם אני לא טועה יש קונטרס של החפץ חיים בנושא? ואולי גם ספר של הרב פילבר, מה עוד יש"?. בהמשך השיחה סיפר פיזם כי הוא משמש כטנקיסט במלחמה, יצא להתרעננות קצרה וחוזר לרצועה.

הודעות הוואטסאפ האחרונות של הלוחם שי אוריאל פיזם ז"ל

בחור עם התמסרות יוצאת דופן וכשרון נדיר

ראש הכולל בישיבת הר עציון, הרב מיכאל אדרעי שלימד את שי בשיעור א' בישיבה והשנה בשיעור ו' והיה בן מחזור של האב שמעון פיזם ספד לתלמידו: "מדובר באבדה עצומה לעם ישראל, בחור שנועד לגדולות. שי גדל ונולד בבנייני הישיבה בשנים בהם אביו היה אברך בישיבה ואפשר לומר שיוצאת נשמתו בבנייני הישיבה. בחור שינק את הטוב מכל העולמות בהם גדל ובייחוד מהאור הגדול שמילא את בית הוריו. בחור עם התמסרות יוצאת דופן וכשרון נדיר. שותף מסור לכל משימה חינוכית ולימודית. הכל תמיד עם ברק ושמחה גדולה בעיניים".