מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סוף עצוב: חולצה גופתו של אליה טולדנו משבי חמאס

כוחות צה"ל חילצו והחזירו לשטח ישראל את גופתו של אליה טולדנו בן ה-28 שנחטף ב-7 באוקטובר. המבצע נערך בשיתוף פעולה בין הלוחמים ובין יחידות המודיעין

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/23 07:19 ג בטבת התשפד

סוף עצוב: חולצה גופתו של אליה טולדנו משבי חמאס
חיילינו בעזה, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

הבוקר (ו') דווח כי גופתו של החטוף אליה טולדנו (28) ז"ל חולצה על ידי כוח צה"ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל. בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו נציגי צה"ל, משטרה ומטה החטופים והנעדרים, למשפחתו של אליה טולדנו ז"ל, שנחטף ב-7 באוקטובר מהמסיבה ברעים ע"י ארגון הטרור חמאס, על כך שגופתו חולצה והוחזרה לשטח מדינת ישראל.

אליה טולדנו נחטף יחד עם מייה שם מהמסיבה

אליה טולדנו השתתף במסיבה ברעים בשבת השחורה ונחטף יחד עם מייה שם, שנפצעה והוחזרה לישראל במסגרת הפעימה השביעית של עסקת שיחרור החטופים. משפחתה של מייה העידה כי היא "נותחה על ידי וטרינר".

חטופים

מייה שם, צילום: דובר צה"ל

נוסף על כך, נזכיר כי בתחילת השבוע חולצו גופותיהם של עדן זכריה ז"ל ורס"ב זיו דדו ז"ל, שנחטפו במתקפת השבעה באוקטובר על ידי חמאס. במסגרת המבצע לשחרור הגופות נפלו רס"ר (מיל') גל מאיר איזנקוט ז"ל ורס"ר (מיל') איל מאיר ברקוביץ' ז"ל ונפצעו לוחמים נוספים.