מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סטודנטים בספיר או בתל חי? המדינה מחלקת לכם כסף

המועצה להשכלה גבוהה החליטה כי סטודנטים הלומדים במכללות האקדמיות ספיר ותל חי יקבלו מימון מלא של שכר הלימוד בשנת הלימודים תשפ"ד, על מנת להבטיח יציבות למוסדות שנמצאים בקווי העימות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/23 14:16 כד בכסלו התשפד

סטודנטים בספיר או בתל חי? המדינה מחלקת לכם כסף
סטודנטים, אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

תוכנית חדשה שהגתה הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה שנועדה לתמוך בציבור הסטודנטים בלחימה, החליטה כי סטודנטים הלומדים במכללה האקדמית תל-חי שבצפון ובמכללה האקדמית ספיר שבדרום יקבלו מימון מלא של שכר הלימוד בשנת הלימודים תשפ"ד.

מכללת ספיר

מכללת ספיר, צילום: ויקיפדיה, Eckart sussenburger

500 מיליון שקל למימוש התוכנית

לשם מימוש התוכנית, יוקצו על ידי המדינה כ-500 מיליון שקל. מטרת התוכנית היא הבטחת יציבות המוסדות להשכלה גבוהה באזורי הלחימה והעימות שבמלחמה, וכן תמיכה בסטודנטים שגויסו למילואים.

אגודת הסטודנטים במכללת תל חי הגיבה על אישור התוכנית וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אחרי מאמצים רבים ועבודה משותפת מול המון גורמים אנו שמחים לבשר לכם ולכן שהנרשמים והרשומים ללימודים במכללה האקדמית תל-חי בשנת הלימודים תשפ"ד יהנו מ100% מימון של שכר הלימוד! אנו רוצים להודות להתאחדות הסטודנטים הארצית על העזרה, התמיכה והליווי הצמוד. אנחנו יודעים שיש עוד המון חששות ופערים, נמשיך לעבוד קשה על מנת להבטיח שאף אחד ואחת לא יישארו מאחור".

אלחנן פלהיימר: "משמח ומרגש לבשר על חבילת הסיוע לסטודנטים והסטודנטיות של ישראל"

אלחנן פלהיימר, יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, ברך על המהלך וכתב גם הוא בחשבון האינסטגרם שלו: "אחרי שבועות של עבודה מאומצת יחד עם אגף התקציבים באוצר, המועצה להשכלה גבוהה ושר החינוך, משמח ומרגש לבשר על חבילת הסיוע לסטודנטים והסטודנטיות של ישראל".