מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל

שני לוחמי מילואים ולוחם סדיר נפלו אתמול בקרבות במרכז ובצפון הרצועה: רס"ם במילואים נריה שאער מיבנה, רס"ל במילואים בן זוסמן מירושלים וסמל בנימין יהושע נידהם מזכרון יעקב. לוחם נוסף נפצע קשה | כוחות יבשה פועלים בדרום הרצועה, נתניהו: "פועלים מהר אבל לא בפזיזות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 07:15 כא בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 04/12/23 09:01

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל
החיילים שנפלו, צילום: דובר צה"ל

שלושה חיילי צה"ל נפלו אתמול בקרבות ברצועה:

רס"ם במילואים נריה שאער, בן 36 מיבנה, לוחם בגדוד 6655 של חטיבה 55, נפל בקרב במרכז רצועת עזה.

נריה שאער

נריה שאער צילום: דובר צה"ל

רס"ל במילואים בן זוסמן, בן 22 מירושלים, לוחם במחלקת הסיור של גדוד 601 בחטיבה 401 של חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

בן זוסמן

בן זוסמן צילום: דובר צה"ל

סמל בנימין יהושע נידהם, בן 19 מזכרון יעקב, לוחם בגדוד 601 בחטיבה 401 של חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

בנימין יהושע נידהם

בנימין יהושע נידהם צילום: דובר צה"ל

בנוסף, לוחם מגדוד 601 בחטיבה 401 של חיל ההנדסה הקרבית, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

כוחות יבשה פועלים בדרום הרצועה, נתניהו: "פועלים מהר אבל לא בפזיזות"

נזכיר כי עם סיומה של הפסקת האש בבוקר יום שישי ובצל ההבטחות לחיסול חמאס וחידוש הלחימה, הותר לפרסום אתמול (א') כי צה"ל החל לפעול קרקעית באמצעות כוחות יבשה גם בדרום רצועת עזה מצפון לחאן יונס. על פי הדיווח, באיזור נמצאים כבר כוחות משוריינים שהחלו לפעול ולתקוף מטרות של חמאס. בהמשך צה"ל צפוי להרחיב את כוחותיו באזור ולהרחיב את הפעולה הקרקעית.

אחרי מסיבת העיתונאים שקיים אמש, נתניהו דיבר בישיבת סיעת הליכוד ואמר: "אנחנו פועלים מהר אבל לא בפזיזות. כשאני נותן הנחיות מבצעיות אני קודם כל חושב על הלוחמים שלנו ועל החיים שלהם. אנחנו פועלים בצורה מושכלת ומיטיבית, בזהירות אבל בנחישות". על סוגיית החטופים אמר ראש הממשלה: "אנחנו ממשיכים כעת לדבר עם האויב על המשך שחרור חטופים - מדברים באש".

"המחויבות שלנו היא גם לדרום וגם לצפון. ההחלטה המושכלת שלנו הייתה הרתעה אקטיבית בצפון והכרעה בדרום, אחרת ייתכן ולא היינו משיגים לא את זה ולא את זה. אנחנו לא מוותרים על זירה אחת או אחרת, זה לא בא על חשבון, ולא אפרט. המחויבות שלנו היא להחזיר את הביטחון באופן מלא לצפון, לדרום ולמרכז", סיים נתניהו.