אמו של סרן ידידיה לב ז"ל ספדה: "מסרת את הגוף ואת הנפש למען עם ישראל"

בשעות הצהריים הובא למנוחות סרן ידידיה אשר לב, מטל מנשה, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד שבחטיבת גבעתי, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 26 בנופלו. ביישוב טל מנשה ספדו "איש שכולו גבורה ולב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/23 16:24 ב בכסלו התשפד

אמו של סרן ידידיה לב ז"ל ספדה: "מסרת את הגוף ואת הנפש למען עם ישראל"
סרן ידידיה אשר לב ז"ל, צילום: צה"ל

סרן ידידיה ז"ל מטל מנשה, בן 26, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד שבחטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה והותיר אחריו הורים ושבעה אחים קטנים. אמו ספדה לו בלוויה: "ידידיה. כל כך אהוב וכל כך יקר לנו. בני בכורי, הייתי רוצה עוד חיבוק אחד. נשיקה אחת על המצח, עוד חיוך. זה לא נורמלי שהורים קוברים בן, זה לא נורמלי שאחים מספידים אח. אבל אנחנו עם לא נורמלי, אנחנו עם ה' ".

"אנחנו משפחה חזקה"

"ידידיה המתוק שלי, עכשיו אתה לא איתנו בעולם הזה. כבר לא נוכל לראות אותך מחייך, לא נוכל להתייעץ איתך, לא נוכל לדון לחשוב ולהיות איתך, היית כל כך עדין ורגיש. היית אח גדול ונפלא, לאחיותיך ולאחיך, ודוד מהמם, לאחיינך. היה לך חשוב לעשות צבא משמעותי, היית מפקד כמו אבא שדואג לחיילים, לסדר למקצוענות ומשמעת, אבל תמיד היית רגיש לצורך של החייל הפרטי, ודאגת לכל. בתעודה שקיבלת לאחר שתרמת תרומת מח עצם, כתבו לך: יש כאלה הזוכים לעולמות רבים גדולים ונשגבים, והם אלה המוסרים נפשם למען חולי ישראל. אתה מסרת גם את הגוף וגם את הנפש למען עם ישראל".

בסוף דבריה ביקשה: " בחרו אתכם תכונה אחת, טוב אחד שהתחברתם בו לידידיה והמשיכו איתו. המקום הזה של לנוע בין הפרטי הכואב, לכללי המאמין הוא לא פשוט, אבל אנחנו משפחה חזקה"