הרל"ש לשעבר של בנט נפרד מאחיו שנפל בקרב עם מסר חד משמעי

איתי הרשקוביץ הגיע לנחם את משפחת לייטר ודיבר על הצוואה של אחיו יוסי, שנפל יחד עם משה לייטר: "היו ליוסי שני מסרים עיקריים ואת שניהם נהדהד החוצה - מסר אחד של אחדות, והמסר השני זה שהולכים עד הסוף" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/23 14:32 כח בחשון התשפד

הרל"ש לשעבר של בנט נפרד מאחיו שנפל בקרב עם מסר חד משמעי
יוסי הרשקוביץ, צילום: באדיבות המשפחה

איתי ועידו הרשקוביץ, אחיו של יוסי ז"ל שנפל ביום שישי ברצועת עזה, הגיעו אמש (מוצאי שבת) לבקר את משפחת לייטר שבנה משה ידידיה נפל עם יוסי באותו קרב. איתי הוא ראש הלשכה לשעבר של נפתלי בנט כראש ממשלה, ובמהלך הביקור הוא דיבר על הצוואה של אחיו יוסי.

"אם אנחנו לא הולכים עד הסוף אז לא הבאנו ביטחון לאחים שלנו"

"היו ליוסי שני מסרים עיקריים ואת שניהם נהדהד החוצה - מסר אחד של אחדות. היה לו מאוד קשה עם מה שקרה פה בשנה האחרונה, כל הפירוד הזה. והמסר השני זה שהולכים עד הסוף. הוא היה מוכן למות אבל אנחנו לא נלך לעוד איזה משהו קקמייקה שנפלתי סתם", אמר איתי.

"אני חושב שזו הצוואה שלו. אין לנו פריבילגיה אחרת. אם אנחנו לא הולכים עד הסוף אז לא הבאנו ביטחון לאחים שלנו בעוטף עזה ולא הבאנו רוגע לצפון. הוא נפל על מה שהוא האמין בו. אני כאילו לא רואה שום תסריט אחר לבנאדם הזה חוץ מהר הרצל. אני שמח שהם (משה לייטר ויוסי) יקברו אחד ליד השני כי ממה שאני שומע הם שותפים שמתאימים אחד לשני", סיים.

הלווייתו של יוסי תתקיים היום בשעה 18:00 בהר הרצל ומשפחת הרשקוביץ קוראת לכל עם ישראל, לכל מי שיכול, להגיע ללוות את יוסי בדרכו האחרונה.