נשבר הלב: מנהל תיכון פלך בנים נפל בקרבות בדרום

מנהל בית ספר אורט פלך בנים, יוסי הרשקוביץ, נפל בקרבות בדרום: "מילותיך הראשונות כשנבחרת לנהל היו ששאיפתך היא - להוסיף רק טוב למען תיקון עולם. וכך תמיד פעלת כאדם, כמחנך, כמנהיג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/23 18:15 כז בחשון התשפד

נשבר הלב: מנהל תיכון פלך בנים נפל בקרבות בדרום
יוסי הרשקוביץ, צילום: באדיבות המשפחה

יוסי הרשקוביץ, מנהל תיכון אורט פלך בנים, נפל בקרבות בדרום הארץ, כך פורסם היום (שבת). הרשקוביץ, הוא בעל תואר ראשון במזרחנות ולימודי ארץ ישראל באוניברסיטת בר אילן,ותואר שני במינהל חינוכי מכללת הרצוג. הנחה בפרויקט מיכא"ל, ופעל כשליח בבית הספר היהודי SAR בניו יורק.
בוגר ישיבת חורב וישיבת "ברכת משה" במעלה אדומים.

"להוסיף רק טוב למען תיקון עולם"

"בכאב עצום ובלב נשבר, אנו מבשרים על נפילתו בקרבות בדרום של חברנו יוסי הרשקוביץ זצ"ל מנהל תיכון אורט פלך בנים", נכתב בהודעה מטעם בית הספר. "יוסי אהוב, מילותיך הראשונות כשנבחרת לנהל היו ששאיפתך היא - להוסיף רק טוב למען תיקון עולם. וכך תמיד פעלת כאדם, כמחנך, כמנהיג. ליבנו אתכם - משפחת הרשקוביץ, קהילת פלך בנים".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: יחד עם כל עם ישראל ותושבי ירושלים גם אני קיבלתי בכאב גדול את הבשורה הקשה על נפילתו של מנהל בית הספר אורט פלך (בנים) יוסי הרשקוביץ ז"ל. כולנו משתתפים בצערה המשפחה על האובדן הכבד ומחבקים אותה ברגעים אלה.
יוסי בן ירושלים, יליד הרובע היהודי, גדל והתחנך על ברכיה של העיר. יוסי ז"ל היה איש חסד ואמת, איש משפחה וקהילה ואיש חינוך בכל רמח איבריו שחינך במקצועיות ודבקות מאות מילדי העיר, תלמידי בית הספר אורט פלך. יהי זכרו ברוך.

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "יוסי איש חינוך וחסד היה מטובי בניה של הארץ הזאת.
בשם המועצה אני מבקש להשתתף בצער משפחת הרשקוביץ המורחבת ולשלוח תנחומים לכל משפחת הישוב גבעות"