הותר לפרסום עבירות מין ב-30 קטינות מתחת לגיל 14: המשטרה מחפשת קורבנות נוספים

ימ"ר מחוז מרכז חושפת התפתחות חמורה בפרשיית הפדופילה - "לירז", במסגרתה הצליחו החוקרים לחשוף עשרות אירועי פגיעה מינית בקטינות ע"י החשוד- לירז רוזנברג ותפיסת כאלף קבצי פורנוגרפית קטינים ברשותו 

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 16:50 כה בחשון התשפד

עבירות מין ב-30 קטינות מתחת לגיל 14: המשטרה מחפשת קורבנות נוספים
החשוד במעשים לירז רוזנברג, צילום: דוברות המשטרה

היחידה המרכזית של מחוז מרכז מנהלת בשבועות האחרונים חקירה מואצת של פרשיית פדופיליה חמורה, שעניינה חשד לפגיעה מינית בעשרות קטינות, ברשת ומחוצה לה, ע"י תושב גבעתיים כבן 28 - לירז רוזנברג.

ראשיתה של הפרשיה המסועפת, עם קבלת מידע בדבר חשד לפגיעה מינית בנערה בת 13 תושבת השרון ברכבו של החשוד סמוך למקום מגוריה, לאחר שהכיר אותה ברשת חברתית תחת כינוי שקרי- רז בן 23 וכאמור פיתה אותה למפגש פיזי במהלכו ביצע בה את זממו.

החשוד במעשים לירז רוזנברג

החשוד במעשים לירז רוזנברג, צילום: דוברות המשטרה

פיתוי של 30 נערות מתחת לגיל 14

עם התפתחות החקירה, לרבות מיצוי הראיות הדיגיטליות שנתפסו ברשות החשוד: הצליחו השוטרים לחשוף ברשותו כאלף קבצי פורנוגרפיית קטינים וכן תיעוד התקשרות ופיתוי של כ – 30 נערות ישראליות חלקן מתחת לגיל 14. נוכח התפתחות בחקירה, חוקרי הימ"ר יצרו קשר עם הקורבנות ונגבו מהן עדויות בליווי רווחתי ומעטפת משפחתית, ברגישות המתבקשת.

מוקד טלפוני מיוחד שיאפשר לקורבנות נוספים ליצור קשר

כאמור, בית המשפט הדגיש לאורך דיוני הארכת המעצר, כי "קיים אינטרס מובהק בפרסום פרטיו של החשוד על מנת לבחון קיומן של קורבנות נוספים" ולפיכך חוקרי היחידה המרכזית של המשטרה הקימו במחוז מרכז מוקד טלפוני מיוחד שיאפשר לקורבנות נוספים ליצור קשר ישיר ולדווח באמצעות 2 קווים סלולארים : 0548917630 ו – 0535615908 .נוכח חומרת העבירות, מספר הקורבנות הרב וגילן הצעיר, מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש בפעם החמישית עד תאריך 14.11.23 לשם המשך חקירה למיצוי הדין.