מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הפעילות הקרקעית: כוחותינו השתלטו על מעוז חמאס, חולייה חוסלה סמוך לבית חולים

לוחמי צוות קרב חטיבתי 7 השתלטו על מעוז צבאי של חמאס בצפון הרצועה ואיתרו בו משגרי וטילי נ"ט ואמצעי לחימה מגוונים | צה"ל הפציץ מחבלים שהתבצרו בתוך מבנה בסמוך לבית חולים, התקיפה הובילה לפיצוצי משנה משמעותיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/23 09:09 כג בחשון התשפד

הפעילות הקרקעית: כוחותינו השתלטו על מעוז חמאס, חולייה חוסלה סמוך לבית חולים
הכניסה הקרקעית לעזה, צילום: דובר צה"ל

הלחימה ברצועת עזה נמשכת: לוחמי צה"ל מצוות קרב חטיבתי 7 השתלטו ביממה האחרונה על מעוז צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, כך מעדכן דובר צה"ל היום (ג'). במוצב אותרו משגרי וטילי נ"ט, אמצעי לחימה מגוונים וחומרים מודיעיניים. בנוסף, חולייה התבצרה סמוך לבית חולים - והופצצה.

צפו בתיעוד מהרצועה:

פיצוצי משנה: עדות למחסן אמצעי לחימה של חמאס בסביבה אזרחית

לפי דובר צה"ל, כוחות אוגדה 36 איתרו מספר מחבלי חמאס שהתבצרו בתוך מבנה בסמוך לבית החולים אל-קודס וממנו תכננו לבצע מתקפה לעבר כוחותינו. הלוחמים הכווינו כלי טיס לתקיפת המחבלים, והתקיפה הובילה לפיצוצי משנה משמעותיים שהעידו על הימצאות מחסן אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס בסביבה אזרחית.

כוחותינו ברצועת עזה

כוחותינו ברצועת עזה, צילום: דובר צה"ל

במקביל, מטוס קרב תקף חולייה של כ-10 מחבלים בשיתוף עם לוחמים בצוות הקרב החטיבתי של הנח"ל שזיהו את החוליה והכווינו את התקיפה. בהמשך הלוחמים זיהו חוליית נ"ט שפעלה בקרבתם והכווינו כלי טיס נוסף שתקף את החוליה. צה"ל תקף במהלך הלילה עשרות עמדות לשיגור מרגמות וכוחות זרוע הים תקפו הלילה באמצעות חימוש מדויק מטרות של ארגון הטרור חמאס הכוללות עמדות לאמצעים טכנולוגיים.